May 21, 2007

BAIETII MUSTACIOSI


a hai sa va mai arat baietii mei

baiatasii dormeau la soarele de seara..Mike,ca de obicei se trezeste si casca..,Felix e una cu pamîntul..de-abia se vede

Attached Image

apoi s-a mutat la umbra..pentru înca un puiut de somnic

Attached Image

apoi s-a trezit iar,s-a întins..si iar a adormit..întins..

Attached Image

..i-am fotografiat nasucu..acum deja se trezise

Attached Image

Felix,era deja si el treaz..si se întindea pe presul ala de burete pentru plaja..fica-mea îl pusese la uscat..chiar venise de la strand..

Attached Image

l-a ochit pe Mike,prin boscheti

Attached Image

aici se pregatea sa-i sara în spate..au luat-o la goana,si dusi au fost

Attached Image

..cîndva au venit,si au halit iarba.Le-am pu extra iarba de pisici în vreo 5 locuri prin gradina..ca avem probleme cu gazonu..si am însamîntat .. iar si tuns..si.si..si ei nu au iarba..si de la vecini nu le place

Attached Image



Felix în iarba


Attached Image

La odihna,dupa salturi brontale

Attached Image

Mike,iepurasul meu de cîmp

Attached Image

Ia la el,cum se spala în nas

Attached Image

Felix ,la nani în casa,ca afara arde soarele ..

Attached Image

Din alt unghi

Attached Image

Baietii mei,dupa alergatura de la 8 dimineta..dorm acum ca eroii.
Felix e mai mereu dupa mine..doarme pe canapea,sub patura cu care mi-am acoperit picioarele(este patura lui)
L-am certat ca tot mi se urca pe laptop.

Attached Image


Mike face nani pe canapeaua lui,între jucarii.Altadata sînt aruncate de fica-mea,toate la o gramada..atunci îi place sa se bage între ele..Dar azi au ramas împrastiate..asa ca are doar calutul între picioare


Attached Image

Daca nu-s acasa,sau am treaba..atunci se culca printii, unul lînga celalalt..dar daca stau eu undeva,Felix vine lînga mine.Mike vrea liniste cînd doarme,si de aceea se retrage..nu-i place clapaiala tastelor,si stie ca daca e lînga mine,îl mîingîi cu o mîna din cînd în cînd..lui asta nu-i place cînd doarme..în schimb Felix..daca doarme 6 ceasuri,si toate 6 îl mîingîi,nu are nici o problema..

Attached Image

Attached Image


Attached Image

Mike,cu vînatul :D

Attached Image

Attached Image




Attached Image


Grasunu mic..adica tînar ,ca mic nu e

Attached Image

dupa joaca,nani

Attached Image

M-a observat Mike..chiar vroia sa caste..ia la el cum strîmba din nasuc

Attached Image

alte pozitii


Attached Image

Attached Image

Attached Image

8 comments:

  1. Super, super-faine pozele !!!!!!!
    De cand tot asteptam sa mai vad niste poze in plus! :)
    Mustaciosii tai sint mortali, Miha...niste rasfatati si niste frumosi! :)

    Acum sper sa vad si niste instantanee "macro" ... ca stiu ca esti profi ;)
    ...si, de ce nu -cateva si cu voi... :)

    Te pup!!!

    ReplyDelete
  2. eh..cu noi nu prea :D
    makro..auu,cine mai are timp de makro..poate scot ceva din mîneca :P
    Timpul ..criza de timp..
    va pupacesc-muahhh!

    ReplyDelete
  3. doamne, ce pisoi frumosi. imi plac la nebunie. pui, pui, sa nu-i deochi :)

    toate cele bune din partea unei admiratoare a talentului tau gastronomic. felicitari!

    simona

    ReplyDelete
  4. Maya sunt niste frumosi si rasfatati mustaciosii tai:)
    Cred ca m-as juca cu ei toata ziua
    Pupa-i din partea mea :pupic:

    ReplyDelete
  5. si tu un pusi umed la max pe botic ,muahh!

    ReplyDelete
  6. felix al tau parca ar fi frate geaman cu blekota al meu :http://marianachereches.blogspot.com/2008/06/monstri-mei.html
    niste poze cu mustaciosii mei:)

    ReplyDelete
  7. wowwwwwwwww,dar chiar ca seamana! AM fost scurt pe blogul tau,dar mi-l rezerv pentru mai tîrziu,cînd o sa-l savurez în liniste.Unde sînt pisici,am nevoie de timp! :)

    ReplyDelete