March 19, 2007

CASTRAVETI MURATI CU OTET

Reteta de la ALexandru


Borcanul mare, e cel cu castravetii murati cu pîine. Celelalte 3 sînt cu otet. Pentru cei din cele 3 borcane am facut o zeama ca pentru ardeii/gogosarii ce i-am pus la murat. Am facut 1,8 L zeama cu 2 linguri de sare, o mînuta boabe de piper negru, o mîna de seminte de mustar si cîteva frunze de dafin. Am pus si cîte 2-3 catei de usturoi în fiecare borcan. Zahar nu am pus(doar la ardei/gogosari). Otet la fel ca la gosgosari, am pus dupa gust... cînd mi-a placut cît de acrisoara e zeama, m-am oprit(am pus cîte putin).

Zeama se lasa sa traga un clocot, si se toarna fierbinte pe castraveti, dupa care se închid borcanele bine, se acopera si se lasa asa pîna la racirea completa.

...
....
Au fost foarte buni.

No comments:

Post a Comment