October 29, 2008

Bile de brînza,picante


Din aceeasi portie de brînza ( Brînza proaspata-aici reteta),
am mai facut niste bilute picante cu condimente uscate, toate din rîsnita,
în afara de garam masala (care e un amestec de condimente) :



  • chili + boia de ardei
  • marar
  • ierburi de provence
  • garam masala
  • chimen
  • piper-alb+negru+rosu
  • brînza proaspata
  • ulei de masline sau de care doriti
  • usturoi deshidratat, tot din rîsnita, pentru aromarea uleiului

Am framîntat cantitatea de brînza de care am avut nevoie cu ceva sare,
am format bilele, apoi am rîsnit condimentele si am tavalit bilele.









Aici toate felurile.



Am pus si usturoiul deshidratat si macinat, pe fundul borcanului,
am adaugat ceva ulei, am amestecat. Am introdus bilele .




Am completat cu ulei,




si am pus si celelalte bile.



Borcanul închis l-am lasat la rece cîteva zile.
Chiar si dupa o zi , daca deschideti borcanul, veti simti aroma...  mmm!


4 comments:

  1. Maya, arata intr-un mare fel atat bilutele picante cat si cele de la cealalta reteta. Superbe!!! Pup!!

    ReplyDelete
  2. Merci,Iulia.Sa stii ca sînt chiar bune-bune!
    Pup! :)

    ReplyDelete
  3. Superbe bilutele,Maya! :) A fost tare-tare branzica de au iesit asa frumoase...

    ReplyDelete
  4. eu am facut bilute de astea ..dar ne avand lapte aveam niste branza mai veche prin frigider si am mixat-o in robot cu 2 linguri de smantana ca era cam tare si s-a facut o crema ..apoi m-am jucat cu condimente pana cand au avut forma fantezista dorita

    ReplyDelete