January 7, 2009

Rulouri de vinete cu sunca si Roquefort

Un aperitiv delicios,pentru cei care iuesc roquefortul..ca mine .
Se poate pregati mai din timp,si introduce la cuptor,înainte cu 10 minute de servire.
Merge foarte bine si cu Feta,daca nu va place roquefortul.
Rulourile se pot servi si cu mamaliguta.




Attached Image



  • vinete
  • prosciutto cotto
  • roquefort
  • usturoi
  • ulei de masline
  • sare marina
  • rozmarin




Taiem vinetele felii subtiri de 0,5 cm si le grilam.
(vroiam sa va arat ca mai folosesc grilul lu georgica foreman )


Attached Image


Attached Image


Pe fiecare felie punem prosciutto cotto,si o bucatica de Roquefort.


Attached Image


Rulam toate feliile,si le asezam într-un vas termorezistent.


Attached Image


Pentru ca fiica mea,nu adora aceasta brînza..si în general brînzeturile,
am facut (pentru ea) din cîteva felii de vinete,rosii,usturoi si prosciutto,un "aranjament" rapid :D


Attached Image



Attached Image


Am stropit rulourile,si vasul Denisei cu ulei de masline, sare marina,felii de usturoi,
si am dat la cuptorul preîncalzit la 250°C,timp de 10 minute.


Attached Image


Attached Image


Rulourile lasa o zeama suuuper!


Attached Image


Attached Image


Attached Image

Le-am servit cu felii de bagheta prajita pe gratar.
O bunatate!


Attached Image

11 comments:

  1. Super aspectuoase si gustoase (adica pe gustul meu :))!
    Mi-ai facut o poooofta, ca maine voi cumpara o vanata sa fac si eu.
    Sotului meu nu i-ar placea asa ca lui ii voi "tranti" o rulada de pui (pe care o adora) in compensare...
    Si nu stiu daca ti-am mai urat, dar doua urari nu strica, asa ca iti doresc un an 2009 plin de bucurii si satisfactii!

    ReplyDelete
  2. Dana,merci de urari!
    Si tie un 2009 fericit cu sanatate si bucurii!
    Eu iubesc roquefortul,si de aia-mi plac mult rulourile astea.
    Cui nu-i place,poate înlocui cu feta :)

    ReplyDelete
  3. Maya..ai un blog..."painea cea de toate zilele:)"..ma satur doar citind aceste retete delicioase..Sa ai parte de multa fericire!

    ReplyDelete
  4. Felicitari pentru ceea ce faci pe acest blog!
    Cu stima,
    Dan

    ReplyDelete
  5. Arata foarte bine...Fac lista de cumparaturi si le fac si eu in week-end.
    Multumim pentru retetele grozave!

    Numai bine,
    Aniela

    ReplyDelete
  6. Le-am facut si le-am papat. Au fost foarte bune, pana si copii au mancat.
    Multumim Maya, pentru retetele minunate si pozele excelente!!
    Numai bine,
    Aniela

    ReplyDelete
  7. reteta asta am facut-o asta vara de vreo 2 ori.mi-a placut foarte mult,atata doar ce iese prea sarata dupa gustul nostru

    ReplyDelete
  8. Dan,cu o intirziiere de un an,iti multumesc... :)

    ReplyDelete
  9. Liz,cu parere de rau ca deabia acum vad aceste mesaje,îti multumesc mult pentru cuvintele frumoase!

    ReplyDelete
  10. Aniela,ma bucur ca v-au plcut!Te pup!

    ReplyDelete
  11. pansy,poate e sunca si roquefortul ptrea sarat.Nu mai sara deloc,si cauta un prosciutto cotto bun,si nu asa sarat.
    E adevarat ca mie imi place mai sarat si condimentat :)

    ReplyDelete