October 7, 2008

Mini-snitele,a la Maya

  • 500 g piept de pui/sau curca
  • 3 oua
  • faina
  • pesmet pentru pane(chifle uscate si macinate)
  • verdeta uscata din rîsnita(rozmarin,maioran,oregano)
  • sare,piper

-Daca va hoatarîti sa faceti cu piept de curca,va recomand la panada si ceva parmezan ras fin.
E mult mai aromat.
-Foarte bune sînt date prin Cornflakes zdrobiti,în loc de pesmetul pentru paneuri.Valabil pentru ambele variante.


Batem ouale cu sare,piper si verdeata uscata din rîsnita.


Attached Image


Taiem pieptul în bucati,si îl adaugam la ouale batute.
Lasam la rece o ora,sa traga.


Attached Image


Scoatem bucatile de carne din ou,si le puem peste faina.


Attached Image


Amestecam usor,în asa fel încît fiecare bucata de carne
sa fie învelita într-un strat de faina.



Attached Image


Le scoatem din faina si le adaugam din nou în oul ramas,amestecam.


Attached Image


Scoatem cîte o bucata de carne,o punem în vasul cu pesmet,
acoperim(cu pesmet) si apasam cu degetele pe bucata de carne,
o întoarcem pe partea cealalta.Repetam operatia.
Prin apasare se striveste si devine plata.Asa dam nastere minisnitelelor .


Attached Image


Eu le-am prajit în ulei de arahide.
Asa ies foarte crocnte în exterior,si moi în interior.



Attached Image


Attached Image


Le-am servit cu cartofi fierti pe aburi,apoi trecuti prin ulei încins cu busuioc,
usturoi,sare si piper.(Înca folosesc aparatul de fiert pe aburi )


Attached Image


Attached Image

6 comments:

  1. As manca si eu vreo 10......mmmmmm. Muah !

    ReplyDelete
  2. Si eu..dar nu mai am!! :D
    Muahh!

    ReplyDelete
  3. am incercat si eu reteta, my god! sooooo goooood, multumim de retete :)

    ReplyDelete
  4. Maya, tocmai ti-am descoperit blogul si imi place foarte foarte mult ce vad eu pe aici :) ...snitele din aste face si mama, toata facultatea m-a tinut in snitele micute :))...spor la bucatarit

    ReplyDelete
  5. Crenguta,ma bucur ca ti-au placut snitelele :)

    ReplyDelete