September 14, 2009

Bruschette cu dovlecei


_____________________recipe by Aliza!



  • 4 chifle taiate în jumatate
  • 1 dovlecel feliat subtire
  • 2 oua
  • 100 ml lapte
  • cîteva frunze de busuioc
  • 2 linguri ulei de masline
  • sare
  • piper
  • verdeturi uscate din rîsnita
  • unt pentru uns forma ( fac.)


Amestecam ouale cu lapte,sare,piper si verdeturile uscate(fac.).


Attached Image


Dam jumatatile de chifle prin oul batut.
Le aranjam într-o forma termorezistenta.
(am renuntat la untul pentru uns)


Attached Image


Asezam feliile subtiri de dovlecel deasupra.


Attached Image


Frunzele de busuioc le-am pisat în mojar,
împreuna cu un catel mic de usturoi.
Am adaugat uleiul de masline,am amestecat.
Cu acest sosulet am pensulat dovleceii.


Attached Image


Am dat forma în cuptorul preîncalzit la 200°C
timp de 20 minute aproximativ.


Attached Image



Un mic dejun mai întîrzîiat,rapid si foarte bun!


Attached Image


Merge perfect cu pecorino razuit deasupra!


Attached Image




Merci,Aliza!

21 comments:

  1. Pre un mic dejun de luat si la servici, la pachetel.Minunat!

    ReplyDelete
  2. Cu mare placere Maya, eu ma bucur ca v-a placut :)

    V-am pupat!

    ReplyDelete
  3. Deşi nu îmi plac dovleceii, mai c-aş încerca... O zi bună îţi doresc...

    ReplyDelete
  4. Oana,
    într-adevar foarte bune,mai ales cu pecorino desupra :D

    ReplyDelete
  5. Cristina
    da,merg bine si reci.Banuiesc ca si reîncalzite sînt bune.

    ReplyDelete
  6. Isa,si înca cum ne-a placut!
    Merci noi :)

    ReplyDelete
  7. Cristian,trebuie sa încerci.Nu e masa mare de dovleci,si cu sosuletul picant sînt foarte buni dovleceii :)

    ReplyDelete
  8. Provocarea din dormitor: Lenjeria intima sexy - Accesoriu esential sau
    optional?

    Povesteste-ne pe blogul tau in perioada 4 Septembrie 2009 - 20 Octombrie
    2009 ce parere ai despre lenjeria intima sexy si rolul ei in dormitor si
    poti castiga unul dintre cele 5 premii constand in lenjerie intima sexy.

    Ce trebuie sa faci?
    Scrie un scurt eseu (de minim 200 cuvinte) si publica-l pe blogul tau.
    Foloseste in postul tau un link catre www.looksexy.ro‚ si unul din
    bannerele Looksexy.ro. Informeaza-ne despre postul tau la adresa
    provocare@looksexy.ro . Un extras din postul tau va fi publicat pe site-ul
    www.looksexy.ro cu link catre blogul tau.

    Pentru mai multe detalii acceseaza urmatorul link spre pagina de concurs
    http://www.looksexy.ro/scm/promo/concurs_provocarea_din_dormitor.mbs

    Concurs organizat de: S.C. Blue Grup SRL Sediul Social: Sos. Colentina,
    Nr. 12, Bl. 58, Sc. A, Et. 8, Ap. 31, Sector 2, Bucuresti Nr. R.C.:
    J40/4626/2006 CIF: RO 18498693 Cont bancar: RO29 BTRL 0410 1202 3372 82XX
    Banca Transilvania - Suc. Corneliu Coposu, Sector 3

    ReplyDelete
  9. Arata foarte bine! Le-as manca cu o supa de usturoi ca in Praga. Mi-a ramas gandul la ea...

    ReplyDelete
  10. mmmmm, foarte bun. Si eu ador dovleceii facuti in diverse feluri.
    Am deschis un forum nou, mi-ar placea mult sa participi.
    http://hoinarprinlume.forumcommunity.net/
    pup u dulce!

    ReplyDelete
  11. iammi.Ador retetle pe baza de dovlecei.Mi se pare ceva rapid de facut..reteta asta..merci de ea maya

    ReplyDelete
  12. Inka,am luat la cunostinta.Merci :)

    ReplyDelete
  13. Laibar Gabriela,merci de vizita :D

    ReplyDelete
  14. Pofticioasa sefa,multumesc de idee! :)

    ReplyDelete
  15. Kris,ma bucur ca-ti plac.Ti-am vizitat deja forumul.Din pacate nu stiu cîd voi ajunge sa pot participa,ca deabia gasesc timp sa mai citesc cîte putin pe blogurile voastre.Nici macar de al meu nu mai am timp.
    Oricum,cum dispun de timp trec pe la ficare cîte putin,macar sa bag ochiu sa vad ce bunatati mai faceti.Pup!

    ReplyDelete
  16. Ruxi,merge foarte rapid si sînt foarte bune bruschettele! :)

    ReplyDelete
  17. Stiu eu ca n-ai timp, dar invitatia ramane deschisa cu mult drag...

    ReplyDelete
  18. Kris,sigur o sa trag cu ochiu prin forum! :)
    Pup!

    ReplyDelete
  19. nu am facut aceasta varianta de bruschette , dar ma tenteaza tare ... sper sa le fac cat de curand !!!!
    ms ;)

    ReplyDelete
  20. Mie îmi plac mult pitutele astea cu dovlecei!Încearca-le.sper sa-ti placa :)

    ReplyDelete