January 2, 2009

Aperitive de sarbatori

Pentru ca parintii nu au fost la noi de sarbatori, nu m-am spetit facînd fripturi, sarmale, salate copioase, enshpe feluri de prajiturele si torturi cremoase. Îmi pare rau ca nu i-am vazut pe ei, dar nu mai dureaza mult si îi vad, mi-a surîs ca nu am mai muncit asa mult si am avut foarte mult timp pentru noi.

Am stat si m-am gîndit daca sa postez aici la Meniuri speciale sau nu...pentru ca nu am facut specialitati si nici un meniu asortat/potrivit..ci doar ne-am hranit cu ce am avut pofte :D
Fiecare si-a exprimat parerea, cam ce ar vrea. Am facut o lista si am încercat sa le fac cumva sa mearga una cu ai'lalta..chiar daca nu mi-a reusit.



Feluri..mai de deschidere


1 - Supa crema de cartofi cu crutoane( inspirata de o reteta taraneasca bavareza,
care era din aceleasi ingrediente,doar ca nu era crema) ( idee-Denise + eu).


Cu bacon,


Attached Image


si fara, cum a vrut Denise.


Attached Image


2 - a.) Mamaliga cu brînza de vaci si smîntîna (idee sot).


Attached Image


b.) Mamaliga cu Chaumes (idee Maya).


Attached Image


3 - Supa din coada de bou ( sot + maya ).


Attached Image


4 - Focaccia x 3 (fiecare putin diferita) , umplute ( Denise ).


Attached Image


Attached Image


Attached Image


5 - Rulouri de vinete cu prosciutto si Roquefort ( Maya ).


Attached Image



6 - Crackers cu crema de brînza si usturoi cu somon afumat si erba cipollina
si
cu crema de ciuperci si icre de pastrav.



Attached Image



Attached Image

27 comments:

  1. Happy New Year 2009 !

    ReplyDelete
  2. Am vazut bloggul tau acum un an si mi-a placut tare mult ! Am pierdut adresa ...dar pentru ca pe verisoara mea o cheama tot Maya am reusit sa te gasesc din nou . Cu mare placere iti urmaresc retetele . La multi ani 2009 !

    ReplyDelete
  3. Maya sa va fi fost de bine ca tare frumos au aratat! Un an nou binecuvantat!

    ReplyDelete
  4. arataaa demetial tot ce faci tu , salivez numai uitandu-ma la poze

    Draga mea , la multi ani 2009 , un an plin de bucurii,impliniri sufletesti si multaaaa sanatate , cu drag Mihaela :)

    ReplyDelete
  5. Ce bine arata toate...foccacia aia umpluta cred ca e super. Eu chiar trebuie sa iau o pauza si sa intru la o dieta..2,3 :-( ca nu se mai poate. Te pup !

    ReplyDelete
  6. Interesant......
    Sa ai un an linistit in care sa poti realiza multe dintre proiectele tale, pe care crezi ca nu le vei termina in aceasta viata....hihihi.
    Te pupik.
    La Multi Ani!

    ReplyDelete
  7. Excelent blog ! As vrea si eu reteta de la supa crema de cartofi cu crutoane si bacon. Arata fantastic :). Multumesc !

    ReplyDelete
  8. Absolut superb meniu draga Maya!! Iti doresc un Nou An plin de sanatate,bucurie si impliniri! La Multi Ani!!

    ReplyDelete
  9. Multumesc de vizita Timada! :)
    La multi ani si un An Nou bun!

    ReplyDelete
  10. Multumesc ,Ina!
    Si voua un an nou bun si plin de bucurii!

    ReplyDelete
  11. Cinezee,la multi ani!
    Multumesc! pup!

    ReplyDelete
  12. Ginuca! te pup!of...dietele astea :D

    ReplyDelete
  13. Criss,multumesc si la multi ani! :)

    ReplyDelete
  14. Sis,multumesc!
    Am pus reteta de Supa crema de cartofi.Cum am timp,apar toate retetele :)
    Multumesc de vizita!

    ReplyDelete
  15. Laura,multumesc,si voua un an nou bun!Pupic!

    ReplyDelete
  16. Sis,uite aici linkul retetei:

    http://mayas-esprit.blogspot.com/2009/01/supa-crema-de-cartofi-cu-crutoanebacon.html

    ReplyDelete
  17. Buna Maya imi pot spune si mie te rog ce sunt acesti Crackers si unde pot fi gasiti in Romania. Multumesc anticipat

    ReplyDelete
  18. Buna Maya imi pot spune si mie te rog ce sunt acesti Crackers si unde pot fi gasiti in Romania. Multumesc anticipat

    ReplyDelete
  19. Buna Maya imi pot spune si mie te rog ce sunt acesti Crackers si unde pot fi gasiti in Romania. Multumesc anticipat

    ReplyDelete
  20. Maya nu gasesc reteta de foccacia, care arata superb.
    Ai putea sa imi spui unde o gasesc .
    multumesc

    ReplyDelete
  21. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  22. Vera,ori nu o gasesc nici eu,sau chiar am omis greseala(ca e tare bunuta) de a nu o posta pe blog.Cred ca mi-a scapat.O voi posta în seara asta pe ArtaCulinara,si îti pun link aici.
    As pune-o direct aici,dar nu am timp de tradus si de aceea o pun în forum.Mai tîrziu o postez si pe blog :)

    ReplyDelete
  23. Foarte frumoase retete,am copiat si eu cateva,bafta in continuare la gatit

    ReplyDelete
  24. Maya, crema de ciuperci arata minunat. Cum ai facut sa fie asa de fina si deschisa la culoare? Multumesc mult.

    ReplyDelete
  25. La culoare nu e chiar deschisa, e maronie, cu toate ca e facuta din ciuperci albe. Finetea am obtinut-o macînînd fin ciupercile - calite usor în blenderul cu cutite (KitchenAid), apoi am dat-o si prin sita. Nu am facut cantitate mare, ca altfel nu o mai treceam prin sita :D

    ReplyDelete