July 24, 2007

Pastrav



Ingrediente:
 
  • file de pastrav
  • faina
  • sare
  • piper
  • zeama de lamîie
  • sare,patrunjel uscat/tocat

Pastravul se curata de piele, coada si cap, se taie în lung pe jumatate si se scot oscioarele.
Se tapeteaza cu multa zeama de lamîie si se da prin faina amestecata cu sare, 
piper, patrunjel uscat si se prajeste în ceva ulei. 


Pastai galbeni cu mujdei de usturoi

Curatam pastaile de capete, le spalam si  punem la fiert în apa cu sare.
Cînd sînt aproape fierte, le scurgem de apa si le repartizam într-o tigaie antiaderenta cu ulei încins, 
o saltam de cîteva ori sau amestecam cu grija.
Facem un mujdei din usturoi, sare si putina apa si-l turnampeste pastai. Amestecam putin, punem capacul, oprim focul si lasam sa traga vreo 10 minute. 


Mamaliga am facut-o la microunde. Tin însa sa mentionez ca între timp n-o mai fac, deoarece nu mai folosesc acest cuptor.

  • 100 g faina de malai
  • 360 apa
  • 1 lingurita rasa sare
  • 1 lingurita unt

Am pus malaiul, sarea si am turnat apa deasupra. Am amestecat putin.
Am dat la microunde timp de 2 minute, la 800 Watt.
Apoi am scos afara am învîrtit si am adaugat untul, apoi am dat iar pentru 2 minute la microunde.
Am scos, am amestecat iar si am mai dat castronul pentru un minut, 
dupa care am mai repetat operatia odata - pentru a amesteca.
În final am amestecat-o înca odata bine, am acoperit castronul cu folie si am lasat sa se odihneasca :D




Cu sfecla rosie si o spirala din cartof :)

2 comments:

  1. Mămăliga la microunde...suuuuuper,ca de altfel toate degetele tale,dragă maya....pupici din sudul spaniei

    ReplyDelete
  2. Multumesc. Tin sa mentionez ca nu mai fac mamaliga la microunde. Aveam nevoie de mai mult loc în bucatarie si am renuntat la cuptorul cu MU. Acum o fac în portie tot asa mica, dar într-o olicica :D
    Pun faina de porumb/malaiul, sarea si apa, amestec, pun la fiert. Cînd amestecul e cald, adaug si untul, apoi amestec mai departe pe foc mic cîteva minute, dupa care îndepartez vasul de pe sursa de foc, acopar cu capac si las sa traga. Minunata si rapida, si fara cuptor cu microunde :)
    Pupici din Bavaria :)

    ReplyDelete