October 10, 2008

Pancake a la Jamie Oliver







  • 3 oua
  • 115 g faina
  • 140 ml lapte
  • 1 lingurita praf de copt
  • 4 lingurte zahar
  • un praf de sare

1 lingura ulei,pentru pensulat tigaia





Mixam galbenusurile cu zaharul pîna se albesc.





Turnam cîte putin lapte ,apoi daugam ceva faina
(alternam pîna sînt gata),mixam usor,continuu.






Batem albusurile spuma,pe care o încorporam usor cu o lingura/lopata.







Încingem o tigaie,pe care o pensulam cu ulei.
Turnam cu un sfert dintr-un polonic/sau o lingura mai mare.




Cînd observati ca se formeaza gauri pe suprafata pancakeului,
îl întoarceti cu un cutit lat,fara vîrf.
Eu amîntors cu un cutit lat de uns brînza moale.A mers perfect.






Denise le-a servit cu zahar pudra.




Dan cu visine în sirop(imaginea e sus :P )
Eu cu sirop de artar..mmmmmmmmm!






8 comments:

  1. mmmmmmmmmmmmmmm........multumim pentru muahurile de miere, esti o dulce !!! :-) Minunate pan cake-uri !!! Ma crezi ca n-am facut niciodata??? Deci e timpul sa le incerc. Pupici de artar de la noi !!!

    ReplyDelete
  2. Vai Maya de cand visez eu pancakes... Cred ca sunt ssuuuuuuper! Si ce n-as da sa gust putin sirop de artar... :-( cred ca le fac maine doar ca am alta reteta. P.S. Arata mortal!!!

    ReplyDelete
  3. Super pancake-urile Maya, arata intr-un mare fel, minunate! :)

    ReplyDelete
  4. Ginuca,trebuie sa le faci,sînt super.
    Foc usor,si tigaie teflonata! :)
    Pupam fetele!

    ReplyDelete
  5. Ina,si eu ma dau în vînt dupa sirop de artar.Alor mei,nu le place..nu înteleg de ce,ca e chiar bun!
    Trebuie neaparat sa le faci,ca-s bune.Oricum,mie cam îmi place tot ce face Jamie :)

    ReplyDelete
  6. Iulia,sînt si foarte bune,cum de altfel toate retetele lui J. Oliver :)

    ReplyDelete
  7. Excelente, acum am terminat de mancat o portie :D ma ling pe degete

    stefan

    ReplyDelete
  8. XTC-Plus,ma bucur ca ti-au placut! :)

    ReplyDelete