January 17, 2008

FILET DE PORC CU CIUPERCI & PASTA



1 Filet de porc
ciuperci
ceapa
sare
piper
ulei de masline
paste

Condimentam filetul cu sare si piper.Apoi îl prajim bine de tot pe toate partile,la foc lejer.Dupa ce e prajit si patruns bine,îl pastram la cald.




Tocam ceapa si o punem la calit în ulei de masline.


Cînd ceapa devine sticloasa,adaugam ciupercile.Condimentam dupa plac.Dac doriti adaugati ceva verdeata.Eu nu le las mai mult de 5-10 minute la foc mare.Îmi plac mai al dente.


(între timp,fierbeti pastele)




Se serveste cald.


3 comments:

  1. Arata grozav, felicitari!
    Filet-ul de porc e cumva muschiulet?

    ReplyDelete
  2. Lore,de-abia acum vad comentarul tau.Nu prea am mai avut timp de blog.ACum cu schimbarea culorilor,am vazut ca ai scris.
    Deci eu am cumparat carnea ca Filet :D

    Multumesc de complimente.Acu fug sa vad ce bunatati ai tu pe blog :)

    ReplyDelete
  3. ciuperci... suna bine, si arata foarte bine...

    ReplyDelete