March 15, 2007

PAELLA

Asta e o reteta rapida prin YM by Alexandru

1 bucata de chorizo,taiata bucatele

1 ceapa

1 ardei gras rosu(eu am înlocuit cu 2-3 morcoviori..ca deh..nu s-a dorit! )

1-2 catei de usturoi

1 mîna de mazare(congelata)

1 mîna fasole verde(congelata-eu am pus mai multa)

300 g orez

600-800 ml supa de carne(din congelator)

..daca nu..atunci apa 1 vf de cutit sofran dizolvat în ceva apa(eu am mai avut un pistil de ala..sau cum i-o zice)


Deci,reteta continea si carnita de pui,dar cum ai mei nu au vrut nici de asta..am scos-o afara,precum ardeiul rosu pe care l-am înlocuit cu 2-3 morcoviori ,taiati bastonase. Asa... Am taiat ceapa cubulete nu prea fine,am pus-o la prajit în ceva ulei.Am adaugat bastonasele de morcovi,am amestecat si am mai lasat putin la foc rapid,dupa care am adugat mazarea si feliile de chorizo.Am amestecat mai departe,vreo cîteva minute,apoi am adugat si orezul cu bob mai rotunjor,apoi fasolea verde(care a fost mai galbena-asa a fost soiul).Dupa cîteva minute,am acoperit totul cu supa de carne,si am lasat la foc mic,vreo 10 minute ..am degustat,mai trebuia ceva sare.În urmatoarele 10-15 minute,am mai adugat cîte putina supa si usturoiul trecut prin presa ,si am amestecat.În final,am aruncat si paiul ala subtire,mic si prapadit, de sofran ,am mai învîrtit de vreo doua ori cu lopata.


4 comments:

  1. nici vorba, paella este din spania si nu seamana nici pe departe cu asta.....

    ReplyDelete
  2. De ce nu seamana?..macar poate se aduna..
    Asta e paella mea :P
    Ce ma amuza pe mine anonimii :D

    ReplyDelete
  3. asa e, singura legatura cu paella e orezul... asta cel mult poate fi numit un fel de risotto, dar la risotto se pune vin...
    paella se face la cuptor

    ReplyDelete
  4. Nu e o regula sa pui vin la risotto,si scuteste-ma de anonimate,ca nu ma impresionezi :P
    ..si vezi,ca nu tot timpul ramîi anonim cînd crezi :D

    Oricum ,merci de informatie.

    Da chiar asa mult te macina persoana mea,de ai revenit dupa atîta timp sa vezi de paella asta? :D

    ReplyDelete