June 25, 2008

Pui cu varza si cartofi




  • 1 pui / 1,2 kg
  • 1 varza / 1,2 kg
  • 1 ardei gras rosu
  • 1 ceapa
  • 6 cartofi
  • 3-4 linguri ulei
  • usturoi deshidratat din rîsnita
  • boia de ardei iute si dulce
  • 200 ml supa
  • sare, piper

Spalam, curatam si tocam toata legumaraia dupa plac.
Punem toate într-o tava încapatoare, condimentam,
adaugam uleiul si supa si amestecam bine.
Spalam si curatam puiul, îl taiem în 8 bucati.
Punem bucatile de pui deasupra peste varza, le condimentam.



Dam tava la cuptor la 200°C. Daca începe a se rumeni, acoperim cu o bucata de foloie de aluminiu. Spre sfîrsit îndepartam folia, ridicam temperatura la 250°C si mai lasam cîteva minute, pîna bucatile se rumenesc.



O retete bunuta, destul de sanatoasa si usoara din punct de vedere caloric, cît si de realizat :D

4 comments:

  1. Draga Maya, orice mancare care o prepari arata extraordinar, si totdeauna i-mi face o mare pofta! Sper ca n-am facut prea multe greseli in Romana :)

    ReplyDelete
  2. Doar una,dar asta nu are nici o importanta...si eu fac chiar mai multe :D
    Multumesc frumos.Si eu îti admir imaginile,cu o placere deosebita.

    ReplyDelete
  3. Draga Maya,sa stii ca Miri are dreptate!reteta asta ma face sa ma duc sa caut ceva de mancare prin frigider!eu ador varza!singurul impediment e faptul ca-i 1 noaptea,iar daca mai mananc ceva nu mai dorm toata noaptea!maine fac reteta!multe multumiri! gabriela

    ReplyDelete
  4. Multumesc ,Gabriela! Daca e 1 noaptea,e nasol..dar las ca rezolvi tu poftele papilare dupa ce te trezesti :)

    ReplyDelete