April 16, 2010

Rulada de somon afumat

Räucherlachs-Roulade

 

  • 200 g somon afumat___________________200 g Räucherlachs
  • 4 oua mici___________________________4 kleine Eier
  • 200 g Philadelphia_____________________200 g Frischkäse(Philadelphia)
  • 100 g creme fraîche___________________100 g Creme Fraîche
  • 1 lingura erba cipollina_________________1 EL Schnittlauch
  • 1 lingura marar_______________________1 EL Dill


Se marunteste somonul în robotul de bucatarie.


Räucherlachs in der Küchenmaschine zerkleinern.







Se adauga ouale si se amesteca.


Die Eier dazugeben und beides verrühren.


Se toarna pe o tava(20x25 cm) cu hîrtie de copt
si se da în cuptorul preîncalzit la 200 °C timp de 10-12 minute.


Auf ein mit Backpapier belegtes Blech(20x25 cm) giessen
und  im vorgeheizten Ofen bei 200°C  10-12 Minuten backen.




Se lasa la racit.


Abkühlen lassen.




Între timp se pregateste umplutura de brînza.
Se toaca fin mararul si erba cipollina
si se amesteca bine cu restul ingredientelor.


Währenddessen die Käsefüllung zubereiten.
Dill und Schnittlauch fein hacken,
mit den restlichen Zutaten gut miteinander vermischen.




Se întinde si niveleaza umplutura,
apoi se ruleaza si împacheteaza în folie alimentara.
Se da la frigider pentru o ora.


Die Füllung glatt streichen,
dann zu einer Roulade zusammenrollen und in Klarsichtfolie einpacken.
Eine Stunde im Kühlschrank kalt stellen.










42 comments:

  1. Hallo Maya!
    Bine te-am regasit!
    Tocmai am vazut titlul retetei si cum iubesc Somonul, am zis ca trebuie neaparat sa vad si pozele si reteta.
    Ei da, arata "EXCELENT si APETISANT" si reteta o i-au cu mine.Este bine venita , mai ales ca "vara" e pe drum si cu siguranta un asemena preparat e bine venit.
    Iti multumesc pentru reteta si poze!
    Cu prietenie
    Laura S.

    ReplyDelete
  2. Arata supeeeerb! Nu se crapa la rulat?

    ReplyDelete
  3. Laura,multumesc de vizita!Te pup!

    ReplyDelete
  4. Edith,mie nu mi s-a crapat.Pentru siguranta,se poate rola înainte de a fi umpluta...cum se face în general cu orice rulada.Eu nu fac asta niciodata,egal ca e vorba de prajitura sau saratura :D

    ReplyDelete
  5. Edith,mie nu mi s-a crapat.Pentru siguranta,se poate rola înainte de a fi umpluta...cum se face în general cu orice rulada.Eu nu fac asta niciodata,egal ca e vorba de prajitura sau saratura :D

    ReplyDelete
  6. arata super si cred ca e delicioasa! am s-o fac si eu candva:)

    ReplyDelete
  7. Maya draga, ce-mi faci???Sti ca noi iubim tot ce innoata in roz...Minunata reteta, mersi. Schönes Wochenende! L.G.Cami

    ReplyDelete
  8. la mine pe blog te asteapta un premiu:*

    ReplyDelete
  9. Super rulada, ce-mi place! O pun pe lista ;-)..mersi!
    ciao !

    ReplyDelete
  10. Maya, arata superb... Sincere felicitari pentru tot ce faci!!

    ReplyDelete
  11. Tare bine arata aceasta rulada. Atata doar ca mie nu imi place somonul. Se poate incerca si cu pui..banuiesc:)

    ReplyDelete
  12. Minunat arata! Si eu iubesc somonul,si iubesc si felul in care fotografiezi aceste minunatii!

    ReplyDelete
  13. arata fenomenal!!!! cred ca o sa-ti fur reteta ;)
    Multumesc!

    ReplyDelete
  14. Faina rulada! Excelente poze!
    Chiar ii admiram zilele trecute si rulada cu somon a lui Lilly si nu stiam ce sa fac...

    ReplyDelete
  15. Salut!!! Sunt Vlad de la Radio Whisper(anti manele) un radio dedicat bloggerilor si celor din jur,felicitari pentru blog chiar este frumos,incep sa il citesc cu drag, noi cei de aici de la radio whisper promovam articole la diversi bloggeri si astazi am promovat un articol de-al tau am spus si sursa de unde vine articol am deschis si un subiect pe acest articol, noi o sa iti adaugam link daca ai avea placerea si ai dori sa ne promovezi adica sa ne sustii cu acest proiect de radio, si ne gandim sa iti luam un interviu, adica vrem sa luam interviu la multi bloggeri, sa vedem cum gandesc,noi suntem aici on cu muzica pentru voi vrem sa facem o treaba mare si fara tine si fara bloggeri nu putem de asta trebuie sa ne ajutam unul pe altu,Suntem Respectosi,ajutam unde este nevoie si am dori sa vorbim poti adauga id-ul nostru radiowhisper_com sa vorbim mai schimbam o vorba,o ideie etc si suntem alaturi de tine si la bine si la rau iti multumesc pentru timpul acordat, vorbim pe meseneger pe id-ul radiowhisper_com sau ne poti scrie pe radiowhisper_com@yahoo.com Speram sa facem o legatura intre acest blog minunat si intre radio whisper.Respect!Cu stima Vlad! O Zi Buna!Speram sa facem o legatura intre acest blog minunat si intre radio whisper.P.S:(Avem nevoie de oameni in radio sa fim cati mai multi sa facem o echipa mare cred ca ai un talent aparte si poate ai vrea sa ne ajuti in domeniul care iti place tie) Nu am scris site-ul sa nu zici ca facem spam e un mesaj adevarat si gandim inainte de-a scrie!

    ReplyDelete
  16. Imi place mult rulada ta, ii simt parca si gustul cand ma uit la poze si trebuie sa o fac negresit, spune-mi, te rog, cu ce s-ar putea inlocui creme fraiche pt ca nu prea se gaseste in Romania si inca ceva, lamaie nu ai pus deloc? Merci frumos!

    ReplyDelete
  17. Just me,probeaz-o cu încredere :)

    ReplyDelete
  18. Cami,o duminica placuta si tie.Probeaza rulada.Usor de realizat,buna de mîncat si de efect! :)

    ReplyDelete
  19. Andreea,multumesc pentru premiu :)

    ReplyDelete
  20. Nicoleta,sper sa-ti placa.Noi o iubim! :)

    ReplyDelete
  21. Bianca,merci de idee.O sa fac si eu cu pui.Sigur foarte buna si asa !

    ReplyDelete
  22. Stefana,multumesc frumos! :)

    ReplyDelete
  23. Adina,fur-o,ca si eu am preluat-o de la Lilly :)

    ReplyDelete
  24. Liana,nu stiai..dara cum sigur stii!Încearc-o,e buna tare! :)

    ReplyDelete
  25. Salut,Vlad!În primul rînd ma bucur ca nu se aud manele la voi! :D
    Multumesc pentru cuvintele frumoase.Pastram legatura :)

    ReplyDelete
  26. Mada,nu am pus lamîie,iar Creme Fraîche-ul îl poti înlocui cu o smîntîna groasa bine,putin acrisoara.
    Mie îmi potriveste bine asa.Tu poti adauga în crema ce doresti,lamîie..alte verdeturi,condimente.Atentie însa cu sarea!Somonul afumat,este de obicei si sarat.

    ReplyDelete
  27. Arata super rulada!
    Eu fac ceva mai simplu - felii de somon afumat peste care pun branza Filadelfia si pe urma rulez totul.

    S-a retinut ideea ta si se va executa!

    Numai bine!

    ReplyDelete
  28. Ai cateva premii la mine pe blog. Numai bine!

    ReplyDelete
  29. Elena of Sweden?
    Elena!!!Cît ma bucur sa te vad!
    Si eu fac rulada,si ca tine,si altfel.orice idee cu somon,e binevenita la masa mea!
    Te pup!

    ReplyDelete
  30. Carmenush,multumesc pentru premii!

    ReplyDelete
  31. imi place cum arata blogul tau asa:D, si rulada...wow...premii la mine!te pup

    ReplyDelete
  32. Cat de bine poate sa arate ruladaaaaa!! Nu mi-as fi imaginat nici intr-o suta de ani ca se face atat de simplu. E pe lista de prioritati. Pup Maya!!

    ReplyDelete
  33. maya,draga,esti o persoana extraodinara cu retet asijderea drept care mi se pare jenant sa tot iti spn cat de minunatata esti si ce retete grozave ai .am instituit un premiu deocamdata virtual de acuma,sper sa nu ramana asa.dar asta ti se adreseaza si tie,ca unei mari doamne a artei culinare.daca crezi ca iti place,e cam sturlubatic,te rog sa poftesti sa-l ridici,cu dedicatie deosebita din partea mea.nici asta nu stiu daca te intereseaza,dar e oferit din toata inima.

    ReplyDelete
  34. Laura,da e o reteta tare simpla,dar foarte buna si de efect! :)

    Merci,pupici!

    ReplyDelete
  35. Pansy,multumesc mult pentru aprecieri,multumesc ca te gîndesti la mine,si ma bucur de premiu!
    O sa trec negresit pe la tine :)
    Te pup!

    ReplyDelete
  36. Hallo Maya!

    Felicitari ptr. blogul minunat chiar daca nu,, comentez" te urmaresc ai niste retete minunate.
    Spune-mi te rog unde am gresit am facut rulada si la rulare sa rupt toata m-am enervat si am aruncato...am mincat umplutura de brinza pe piine.Oare unde am gresit.
    Schöne Abend!
    Mfg Lale

    ReplyDelete
  37. Lale,merci de vizita.Îmi pare rau ca nu ti-a iesit rulada.Eu am facut-o de atunci de înca de 2 ori si nu mi s-a rupt niciodata.Nici macar nu am rulat-o goala înaintecum fac multi înainte de a pune umplutura/în orice rulada.Poate a fost prea groasa?
    Ce cantitati ai folosit si în ce ai copt/marimea tavii?
    Dar de ce ai aruncat bunatate de omleta cu somon? Pai eu faceam totul o pasta,sau înprovizam ceva,si tot nu aruncam.Pacat...

    ReplyDelete
  38. Draga Maya,

    Acum nu mai sint atit de nervoasa...sa-ti spun ce cred ca sa intimplat...cred ca am pus prea multe oua.Tava a fost exact marimea data de tine.Am avut oua mai marisoare si am pus 3,cu siguranta a devenit din aceasta cauza mai rigid ,,aluatul" si poate de acea sa rupt.Imi pare rau si mie ca l-am aruncat dar asta e...mi-a trecut sper ca data viitoare sa imi reuseasc.Nu ma las mai incerc o data.
    Danke noch mal!!!!!
    Pupici

    ReplyDelete