March 19, 2007

ARDEI UMPLUTI CU VARZA

Recipe by Alexandru
ardei/gogosari
varza
boabe de piper
seminte de mustar
zahar
sare grunjoasa neiodata
foi de dafin
otet
Am umplut ardei si gogosari cu varza tocata(un borcan de 8 l) si am pus si 4 borcane cu ardei si gogosari feliati.
Zeama e aproape identica la ambele variante,doar ca în zeama ardeilor umpluti cu varza nu am adugat si zahar.
Ardeii/gogosarii feliati:
Deci-la 1 l de apa,am pus 1 lingura sare si 1 lingura zahar+o mînuta de seminte de mustar si cîteva boabe de piper,otet dupa gust(cît de acru va place)si cîte 1 foaie de dafin de borcan.
Am pus toate aceste ingrediente într-o oala,si am amestecat din cînd în cînd,pîna a tras zeama un clocot..Am turnat peste ardei,asa fierbinte!
Se închid bine borcanele,si se acopera.Se lasa nemiscate pîna se racesc complet.

No comments:

Post a Comment