October 20, 2011

Vinete coapte cu salata de rosii si brînza

Reteta cît si metoda de prezenatre, care mi se pare de altfel foarte draguta, le-am gasit pe blogul lui Anki- "D'ale coconitelor". Multumim pentru reteta. Simpla si delicioasa. Fiica-mea a fost încîntata de prînzul rapid pe care i l-am pregatit. Stiu ca asta nu este un prînz, dar ea are zile încarcate, în care nu are timp de un prînz copios, si atunci îi pregatesc ceva ce poate mînca din mers. Ceva ce nu leneveste stomacul, ceva în care nu trebuie sa sufle, sa învîrta. Manînca si pleaca mai departe :D



        Ingrediente:
  • vinete, feliate de aprox. 1 cm grosime
  • rosii, taiate cubulete
  • busuioc, tocat grob
  • brînza de oaie/Feta, taiata cubulete
  • ceapa violet, taiata rondele
  • zeama de lamîie
  • ulei de masline
  • sare de mare

Vinetele feliate se pensuleaza cu ulei de masline,
se sareaza si se dau sub gratarul cuptorului pîna se rumensec.



Între timp se pregateste salatica, din brînza, rosii, busuioc,
cîtiva stropi zeama de lamîie si eventual sare.
Atentie brînza poate fi sarata destul.


Vinetele rumenite se aseaza pe o farfurie,


se acopera cu salatica, se stropeste cu ulei de masline,
si se serveste cu mare pofta, si o bucata de pîine proaspata.


Delicios!


Multumim, Anki!

46 comments:

  1. arata super! eu sunt mare fan vinete si sigur o sa incerc si asa

    ReplyDelete
  2. Super delicios si sanatos! Simplu ,rapid si bun..ce vrei mai mult de atat!
    Eu le fac si sub forma de rulouri .
    ciao..o zi buna!

    ReplyDelete
  3. ah, vinete cu feta! ca buna idee mi-ai dat!

    ReplyDelete
  4. bun,buuuun!!!!vinete!!!oricand cu placere!!!O zi frumoasa!!!

    ReplyDelete
  5. la cum arata ma duc acasa si ma si apuc de treaba , sunt senzationale cu siguranta !!!

    ReplyDelete
  6. Cum faci tu sa arate asa de bine ceva atat de simplu, nu stiu! Da stiu ca-mi place prezentarea, e de nota 10! Pup si o seara frumoasa sa ai!

    ReplyDelete
  7. Excelent,simplu sanatos si ..cu vinete:)Imi place!Pupici!

    ReplyDelete
  8. oooo da are tot ce-mi place,simplu si tareee bun.Pupici!

    ReplyDelete
  9. Imi place combinatia, e super si rapida. Pup!

    ReplyDelete
  10. ce bestial arata!!! Vai ca imi ploua in guea!!!
    Pup

    ReplyDelete
  11. Tot ce ai tu acolo ,mie imi place.
    Yum!

    ReplyDelete
  12. oooh ce bun! m-as ,,sacrifica'' :) zilnic sa mananc felul asta

    ReplyDelete
  13. Pfoa, nu rezist sa nu las un comentariu... Dupa rata aia superba - care mi-a placut la nebunie cum arata (acuma trebuie sa-mi fac si eu!), vinete de nedescris.... Of, ce foame mi s-a facut brusc, subit, instantaneu si dintr-odata! (pleonasm folosit in mod intentionat)
    Te pup cu drag,
    Sanda Turner

    ReplyDelete
  14. Arata asa de vara, ma face sa uit de frigul si ploaia de afara :)

    ReplyDelete
  15. Ce bune sunt!!!Le sorb din priviri asa de bine arata:)Pupici!

    ReplyDelete
  16. Waw, cat de bine arata! Parca e altceva fata de ce am facut eu :)
    In alta ordine de idei, ma bucur ca ti-am putut transmite o idee buna. Si iti multumesc pentru cuvintele frumoase din prezentare.
    Pupici, sa aveti un sfarsit de saptamana cald si insorit!

    ReplyDelete
  17. arata super!!!cred ca imi iau si eu o pauza de la cercetare si fac niste vinete din astea ca salivez rau.pupici

    ReplyDelete
  18. Nil, prima venita- prima servita :)

    ReplyDelete
  19. Nico, super ideea cu rolatul! merci :*

    ReplyDelete
  20. Zazu, ma bucur daca-ti dau idei! :P

    ReplyDelete
  21. DiaMar, si noi toti, fani vinete! :D

    ReplyDelete
  22. Dorina, exact! Ai pun punctul pe I. De asta ador eu retetele astea! :D

    ReplyDelete
  23. Cat, pofta buna si sa ai spor :D
    Pupic :*

    ReplyDelete
  24. Corina, la fel de bun a fost cum arata! Simplu si delicios. De rapiditate nici nu mai zic nimic :D

    ReplyDelete
  25. Teo, asa e! Cu vinete orice e bun!
    :*

    ReplyDelete
  26. Flory, merci draguta. Te pup :*

    ReplyDelete
  27. Sara, chiar este o combinatie delicios de simpla :)

    ReplyDelete
  28. Bianca, se face usor, asa ca pune mînuta si fa, nu lesina de pofta! Te pup :*

    ReplyDelete
  29. Bucate apetisante, hai la masa! :)

    ReplyDelete
  30. Andreea, hai sa ne sacrificam =))

    ReplyDelete
  31. Sanda, ma bucur ca ti-am facut pofta!
    Mi-ai adus aminte de o faza cu Buzdugan si "pleonasmul" :D
    Te pup si we misto xoxoxo

    ReplyDelete
  32. Miha, asta a mai fost ultima 100 de metri din vara =))
    Pup :*

    ReplyDelete
  33. Licuta, multumesc. Un we frumos :)

    ReplyDelete
  34. Anki, eu multumesc înca odata. Deja le-am repetat! :)

    ReplyDelete
  35. Sarah, asa! Pauza ca iese fum! Hai la o vinetica si un ceiut parfumat :*

    ReplyDelete
  36. Imaginile sunt superbe, reteta e numai buna de preparat. O idee foarte buna, felicitari pentru prezentare!

    ReplyDelete