October 16, 2007

FRIPTURA DE VITEL CU GRATIN DE BROCCOLI

7-800 g broccoli
1 mîna de Spatzle,sau ceva paste putin prefierte
50 g unt
sos de la friptura
150 cascaval
sare,piper,granulat de usturoi

Am pus broccoli într-un vas,împreuna cu Spätzle.


Am pus cîte o feliuta de unt(50 g total) pe buchetelele de broccoli(7-800 g)
Apoi am pus si ceva sosulet de la friptura,care era închegat,ca o racitura
Am condimentat cu granulat de usturoi,piper si sare de mare .

Am taiat cascavalul fidelute(150 g),l-am pus peste.


Am bagat în Mo 10 minute la 900 W ,si înca 5 minute -doar grill 1400 W



Friptura e aceeasi ca aici : http://mayas-esprit.blogspot.com/2007/10/friptura-de-vitel-cu-legume-la-mo.html garnitura e noua .



2 comments:

  1. Doamne cat imi plac retetele tale Maya .

    Esti gurul meu in bucatarie !!!!


    Love Amy

    ReplyDelete
  2. Multumesc mult,Amy!
    Ma faci sa ma rusinez!
    Multumesc pentru vizita :)

    ReplyDelete