October 2, 2007

PÎINE BULGARA

Recipe by Cristina

Ingredientele

500 gr faina
200 ml lapte
20 gr drojdie proaspata
1 lingura unt moale
1 lingura sare
1 lingura zahar
2 oua
15gr unt topit pentru uns
1lingura suc de lamaie

Se pun toate ingredientele în vasul robotului,lasam la framîntat citeva minute.
Punem folie transparenta peste vas si lasam la crescut - o ora.
Dupa o ora impartim aluatul in 16 bile. Se ia o bila si se intinde destul de subtire, apoi o ungem cu putin unt, peste ea se aseaza celelalte 3 bile intinse si unse intre ele. Apoi aceste 4 foi se vor rula. Vom avea 4 rulouri a cite 4 foi de aluat, aceste rulouri vor fi taiate in 4 (triunghiuri)
(peste acesti pasi am sarit din lipsa de net :D )
Eu am facut bile,le-am întins,le-am pensulat cu unt,le-am suprapus si framîntat iar.
Apoi am facut iar bile,le-am întins si facut rulada/am rolat.


Am asezat rulourile unul lînga altul.Le-am lasat la crescut înca 15-20 minute.


Am presarat seminte de susan negru si alb deasupra,si hop la cuptor,la 200 °C pentru 35 minute.




2 comments: