February 11, 2009

Mere coapte pe crema de vanilie




______________________________________Recipe by Luci


Un desert rapid si usor de realizat.

  • mere cîte doriti
  • zahar dupa gust
  • scortisoara dupa gust

Crema/budinca pentru 2-3 mere

  • 300 ml lapte
  • 1 lingura amidon
  • 2 linguri zahar
  • 1 lingurita gris

  • fistic pentru prajituri(fac.)

Prima data am facut crema/budinca.

Punem laptele la fiert,împreuna cu o pastaie de vanilie despicata si zahar.
Cînd laptele fierbe,adaugam grisul si amestcam.
Amidonul îl dizolvam într-o lingura de lapte rece,si-l adaugam la laptele aromat.Amestecam pîna se îngroasa(1-2 minute)




Apoi m-am ocupat de mere.


Scobim merele.Adaugam zahar si scortisoara dupa gust.




Le punem 4 minute la microunde,950 Watt.
Zeama din mar,se scurge peste coaja,dar se poate recupera din farfurie.




Asezam merele pe un pat de crema,presaram fisticul zdrobit.

Un mar,l-am umplut cu crema si zeama scursa din mar.
Asa a dorit fiica-mea.





Al meu mar,l-am asezat pe acelasi pat,
doar ca l-am umplut cu sucul scurs din mar,fara sos :D








Luci a servit marul cu înghetata.
Gîtlejurile noastre,înca nu sînt pregatite pentru înghetata.
Dar data viitoare,sigur vor fi pe pat de înghetata :D






14 comments:

  1. Buna Maya, ce faci, cum te mai simti? Banuiesc ca mai bine. Eu am reusit cu ajutorul unor tratamente naturiste sa fentez raceala cam de 1 an incoace si sunt tare fericita. Multa sanatate la toti ai casei. Muah !!! Acum cred ca s amanca si eu un mar ...cu inghetata ;-)

    ReplyDelete
  2. as manca...dar a iesit altceva, scuze

    ReplyDelete
  3. Maya, ai o leapsa la mine, daca ai chef sa o iei :)
    Pup!

    ReplyDelete
  4. Maya, io am crezut ca ai facut crema ca o budinca, din lapte, galbenusuri si zahar. Mi s-a parut mie ca e culoarea cam deschisa, dar am dat vina pe lumina.Pai cu gris nu m-am gandit never ever sa fac marul dar e o super idee, tre sa-l incerc, ca-s lesinata dupa gris cu lapte.Foarte tare! Zau. Merci!

    ReplyDelete
  5. Ginuca,daca ai gasit u tratament bun,eu zic ca ar fi bine sa ne spui si noua.EU am fost terminata aproape o luna si jumatate..nici nu vreau sa-ti zic cîte medicamente-antibiotice,si naturiste..am înghitit.
    În final,am ajuns la acupunctura,si m-a pus pe picioare!

    ReplyDelete
  6. Edith,am trecut pe la leapsa ta,si am completat,dar nu am timp sa o pu pe blog,ca ma pregatesc de concediu.
    Merci,si te pup!

    ReplyDelete
  7. Lucica,eu nu le am cu cremele de oo.
    Asta a fost o crema-budinca usoara de gris,foarte bine vanilata de la pastaia fiarta în lapte.Pentru papila noastra a mers foarte bine :)
    Pupucesc!

    ReplyDelete
  8. Flore,Luci,le-a lasat mai putin în microunde.Între timp am experimentat si eu.Am ajuns la concuzia ca noua ne plac mai moi :)

    ReplyDelete
  9. Doamne...ce-i aici? Raiul papilelor:)

    ReplyDelete
  10. Da Maya, am fost la un medic homeopat si m-a facut bine, nici nu mai speram. Daca vrei, cand te intorci din concediu iti scriu pe mail mai multe detalii. Te pup si distractie placuta !!

    ReplyDelete
  11. Woww Anca,ce compliment!
    Multumesc!

    ReplyDelete
  12. Ginuca,astept sa-mi scrii mai detaliat.Ma bucur enorm.
    Pupic!

    ReplyDelete
  13. Maya, arata ff bine merele, am facut si eu de curand, umplute cu netella si nuci. As lua si eu un mar, dar cu inghetata :D

    ReplyDelete