September 22, 2008

Ravenna

Ravenna e un oras frumos, destul de aglomerat si circulat.
Am facut si pe aici cîteva poze. Unele din mers, ca nu gaseam locuri de parcare.

...îmi plac mult ferestrele.

Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket



Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket



Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket










1 comment:

  1. Buna Maya,
    mi-ai facut o mare surpriza cu aceste fotografii superbe din Ravenna.
    Este unul dintre orasele mele preferate, unde am fost si eu vara trecuta, dar, din pacate, nu aveam camera foto cu mine.
    Imi place foarte mult blogg-ul tau si...desi nu sunt o bucatareasa buna, cum mi-ai placea sa devin, dupa ce am vazut site-ul Izei, al tau si al celorlate fete...am decis ca trebuie sa ma apuc si eu de treaba....sa incerc retetele voastre.
    Deocamdata nu am incercat nici o reteta, dar, promit ca atunci cand se va intampla,am sa fac si foto ca sa va arat ce a iesit.
    Te pup mult si iti urez mari succese nationale si internationale...hihihi.
    Pup,
    Cris.

    ReplyDelete