September 10, 2008

Sorbet de struguri

  • 650 g struguri /540 g dupa prelucrare
  • 50 g zahar
  • 5-6 frunzulite de roiniţă/lamîita
  • 1/2 lamîie ( sucul )

Am cules strugurii.




I-am spalat si curatat de pe ciorchine.




I-am bagat la curatare de pielita si sîmburi.
(Dupa atîta timp de cînd îl am,
înca ma felicit de cîte ori folosesc Kitchen Aid-ul :D )




..rezidurile :P




Din 650 g, au ramas 540 g suc + pulpa.
Am stors jumatatea de lamîie (micuta) în pireul de struguri,
am adaugat frunzele de roiniţă si zaharul si am amestecat pîna acesta s-a topit.
Am îndepartat frunzele (si felia de lamîie :D ) si am turnat în masina de înghetata.





Dupa maxim 10 minute se poate consuma :)




Super bun acest sorbet, aromat si foarte racoritor!


4 comments:

  1. Maya draga mi-a fost dor de pozele si retele tale! Tot n-am reusit inca sa-mi iau aparat de inghetata dar cu sorbetul asta m-ai convins!!! Maine imi cumpar! Te pup.

    ReplyDelete
  2. Ina,ma bucur sa te revad!Sorbetul e super racoritor.E bun din orice fruct!Iar în masina iese perfect!O sa-ti placa,ca e usor si foarte racoritor!

    ReplyDelete
  3. Faci niste fotografii foarte spectaculoase in ultima vreme! Esti o adevarata artista!

    ReplyDelete
  4. Nicole,ma faci sa ma rusinez! Multumesc! :)

    ReplyDelete