February 11, 2008

Rumpsteak,filet de porc,si legume


Pregatim ingredientele

filet de porc
rumpsteak(vita)
ardei gras
vinete

ulei de masline + chili + granule de usturoi


Am încalzit 5 minute la maxim,
între timp am pensulat vinetele,ardeii si carnea cu amestecul de ulei .
Cînd a anuntat ca si-a ajuns temperatura,am programat timerul pe 20 minute,si am redus temperatura la aproximativ jumatate.


Am facut 5 ture de vinete.S-au facut repede.cîte 2 minute fiecare tura.


Dupa ce am scos vinetele,am pus ardeii .Dupa cîteva minute,apoi m-am gîndit sa pun si doua inele de ceapa ,si un catel de usturoi pentru moi.
Am ridicat temperatura la maxim.


Am scos ardeii (s-au facut mai greu ca vinetele..adica tura a durat vreo 5 minute)


Temperatura a ramas tot pe maxim.
A pus carnea,si am întors ceapa,si scos usturoiul


dupa 5 minute s-a oprit timerul,carnea era gata.
Grosimea feliilor de carne era diferita,dar asta nu a avut importanta în acest caz.
5 minute la maxim ajuns porcului sa fie facut bine,iar rumpsteakul sa ramîna saftos




Pentru gustul meu,totul a fost delicios
L-am fotografiat si dupa toata munca
A grilat 7 ture,în 20 de minute..iar asta e ce s-a scurs:

Attached Image

Acu va zic cum l-am curatat.
Desi pîrleste bine si deasupra,acolo nu ramîne mizerabil,ca partea de jos.
L-am sers dupa ce s-a racit cu hîrtie de bucatarie,înmuiata în apa.

Partea de jos..am spalat-o cam asa.
Cu o hîrtie umeda am îndepartat resturile pîrlite/ce era grob.Apoi mi casunat prin cap sa iau buretete înmuiat în apa,cu o picatura de detergent,si sa dau cu el în directia dungilor.Grilul fiind înclinat,se scurge totul jos..apoi l-am clatit cu apa,turnînd apa cu cana

Attached Image

Apoi am frecat usor cu o hîrtie umeda,pentru a vedea cît de curat e..si iaca!

Attached Image

Sper sa ramîn la fel de încîntata si în continuare!!!

4 comments:

  1. super grill-ul...si super, superbe prezentari....stiu ca ma repet, dar imi place la nebunie cu cata maiestrie si grija prezinti bucatele. Felicitari ! Pupici !

    ReplyDelete
  2. Pupicei si tie.Muahh!
    Azi am fost pe blogul tau,si am scris ,nu stiu daca a ajuns,sau nu...ca mi s-a blocat tot..trebuie sa fac curatenie pe laptop..ca oi avea ceva pureci :D

    ReplyDelete
  3. Nu, nu am primit nimic, dar nu e nici o problema stiu ca ma vizitezi...muuahhhh !!! :-))

    ReplyDelete
  4. Valeeeu..mesaj din februarie..si nu l-am vazut.Scuze :(

    ReplyDelete