April 3, 2007

MUSCHI DE VITEL LA CUPTOR


Am avut un muschiulet de vitel,l-am pus întreg într-o tava de jena.L-am stropit putin cu ulei de masline,am sarat,am piperat.Am taiat o ceapa mica în 4 si un catel de ustroi în doua si le-am pus în tava lînga carne.Am adaugat si 2 crengute de rosmarin.Am lasat la cuptorLa 200°C vreo 45-50 minute,dupa care am acoperit tava cu capacul si am lasat mai departe vreo ora.Din cînd în cînd ,am mai învîrtit muschiul de pe o parte pe cealalta . Între timp ,am facut orezul cu legume .Am tocat o ceapa,5 morcoviori,o capatîna de usturoi,2 rosii si verdeata. Am pus ceapa la prajit(putin) în ulei de masline,dupa scurt timp am adaugat ustroiul trecut prin presa,dupa aceea morcovii tocati,nu chiar foarte marunt,iar acum urmeaza rosiile tocate.Se condimenteaza cu sare si piper dupa gust.se mai lasa putin pe foc si se adauga orezul.Se prajeste mai vreo 5 minute si se adauga un paharel cu vin alb(se poate si fara) si dupa ce acesta scade se stinge cu supa(sau apa,în cel mai rau caz)se adauga verdeata si se lasa sa fiarba.

No comments:

Post a Comment