December 2, 2008

Fasole cu coaste afumate



Attached Image


  • coaste afumate
  • fasole fiarta
  • ceapa
  • morcov
  • patrunjel
  • boabe piper
  • ulei
  • sare,doar daca e nevoie
Attached Image


Prajim ceapa tocata si morcovul feliat în ceva ulei.


Attached Image


Adaugam coastele, amestecam.


Attached Image


Dupa vreo 5 minute, adaugam piperul si patrunjelul tocat ,


Attached Image


si turnam apa,cît sa cuprinda coastele.


Attached Image


Lasam sa fiarba la foc iute,pîna se înmoaie carnea de pe oase.


Attached Image


Adaugam fasolea fiarta,si mai lasam putin la scazut.
Degustam.În general,nu mai trebuie adaugata sare,
deoarece afumatura contine destula.


Attached Image


Noua ne place fasolea mai zemoasa si nu foarte condimentata.
Cui îi place poate adauga si frunze proaspete de dafin sau leustean.
Merge bine cu o varza murata tocata sau alte muraturi.
Mie îmi place cu ceapa proaspata si eventual frecata cu ceva sare si otet .


Attached Image




8 comments:

  1. O ce bine arata costele tale Maya,
    reteta asta imi face pofta oricand o vad.Carmen L

    ReplyDelete
  2. Pune-o în aplicare! :D
    Merci de vizita,Carmen! Pup!

    ReplyDelete
  3. Vai Vai ce bine arata.Azi fac si eu :)
    Pentru reteta asta si nu numai ai un premiu la mine.Pup

    ReplyDelete
  4. Maya draga, esti de-a dreptul "criminala" :)pentru ca pe mine m-ai omorat pur si simplu cu reteta asta!!! O voi prepara sigur foarte curand!
    Te pupic!!!

    ReplyDelete
  5. Deea,multumesc pentru premiu,si ma duc la ridicat,cum am timp!
    Te pup! Un we frumos,si un mos Niculai bogat! :)

    ReplyDelete
  6. Dana,daca ar fi dua sot,as putea face des fasole cu coaste,dar fiica-mea nu pre ase da in vînt dupa fasole uscata,în schimb se topeste dupa cea verde :)
    Sa-mi spui daca ti-a placut!
    Un mos Nicolae bogat va doresc,fetelor! Pupic!

    ReplyDelete