August 15, 2011

Scrambled Eggs, by Gordon Ramsay

De cînd am vazut reteta asta pe youtube, mi-am tot spus ca pun mîna si-o fac! Muuult timp a mai trecut de atunci! Astazi insa, dis de dimineata, pe la prînz asa... ca atunci ne-am trezit, am stiut ca a sosit ziua X. Ziua oualelor lui Gordon Ramsay! :D
Nu cred ca mi-au iesit mie chiar asa cum trebuie, dar acum m-am prins cum sta treaba, iar data viitoare, sigur vor iesi perfect! O sa le mai fac, pentru ca ne-au placut mult. Pregatite astfel, ouale sînt mult mai fine. Ma refer la acea aroma "ouoasa" care persista de obicei în omlete, sau scroburi. Aici, este aproape inexistenta.




        Ingrediente pentru 3 portii:
  • 6 oua
  • 50 g unt
  • 1 lingura plina creme fraîche
  • iarba ciorii, tocata
  • sare, piper din rîsnita
  • legume(optional)

Scrobul pregatit de Ramsay, a fost acompaniat de ciuperci si rosioare cherry rumenite într-un strop de ulei de masline, si presarate cu putina sare. Eu am avut în casa doar dovlecei, rosii mari si ardei.


Se pregatesc si rumenesc legumele într-un strop de ulei de masline. Se pastreaza calde.





Se pun ouale într-un vas de inox ( Ramsay, spune ca scrobul de oua nu se face în tigaie ) , împreuna cu untul. Cu o spatula, se amesteca continuu pe foc domol pîna se cremuiesc ouale. Daca observati ca focul este prea tare, îndepartati oala de pe sursa de caldura, sau dati focul mai încet. Nu încetati din a amesteca de zori!



Cînd scrobul a devenit cremos, se adauga o lingura de creme fraîche si se amesteca bine.



Se sareaza si pipereaza doar la sfîrsit, tot atunci se adauga si verdeata. Se amesteca bine.



Se serveste pe pîine rumenita pe gratar, acompaniat de legumele rumenite.





S-aveti pofta!

26 comments:

  1. Grozav arata,Maya,mai ales legumele astea!Pupicei!

    ReplyDelete
  2. Acu vreo luna am dat si eu peste reteta asta si mi-a placut.Am sa-ncerc,mai ales ca pozele tale sunt divine(come sempre :))Te pup!

    ReplyDelete
  3. Teo, merci! Sa stii ca a fost bun! O sa repet experienta :D
    Pup!

    ReplyDelete
  4. DiaMar,am încercat si eu pentru prima data, si sîntem încîntati :)
    O seara frumoasa :)

    ReplyDelete
  5. Flory, si tu esti draguta dragutelor cu mine! Daca nu aveam amîndoua fete, poate ne încuscream! Perluta ta de mitulina, mai e libera? O iau de nora :D

    ReplyDelete
  6. Perluta mea e foarte ocupata dar mereu interesata de noi cunostinte =))!Ii place viata,o traieste la maxim!Sigur i-ar place o intalnire cu Mike sau Felix,sunt superbi amandoi!Doar ca n-o sa avem nepoti,asta e singurul inconvenient!Pupici!

    ReplyDelete
  7. Flory, Felix e deja dat. El e deja însurat cu o canadianca deosebita!
    Dar Mike, e disponibil! El e un maaaare dulcegar si iubeste viata la maxim! Iubeste natura, florile, gradina, iarba, soarele...
    Deci, o punem de nunta? =))
    Hhahahahah!

    ReplyDelete
  8. Prezent!! Wow, cat de bine arata, ce pofta mi-ai facut! Felicitari pentru fotografii!

    ReplyDelete
  9. Am vazut si eu cateva emisiuni la TV cu Gordon Ramsay. E super tipul. Reteta e foarte de efect. Pup!

    ReplyDelete
  10. Maya!
    Itt mindig szuper dolgok készülnek!!!
    Jönnék!!!:):):)

    ReplyDelete
  11. Bun , acum mi-e foame , :) . Ma primesti la tine la masa ?

    ReplyDelete
  12. Wow, arata intr-un mare fel si sunt convinsa ca ti-au iesit foarte bune, chiar daca a fost prima data.

    ReplyDelete
  13. pozele spun totul! si cum mi-e asa foame...
    :)

    ReplyDelete
  14. Alexandrina, prezent! Hai la masa! :D

    ReplyDelete
  15. Sara, eu îl ador pe Ramsay, si mai ales felul lui de a fi :D
    Merci :)

    ReplyDelete
  16. Dorina, ia-o din drum si pe Alexandrine, sa va scrobesc niste oua, a la Ramsay :D

    ReplyDelete
  17. Irina, da au iesit bine, dar sînt convinsa ca data viitoare ies super! :D Si vreau si eu ciuperci pe lînga :D

    ReplyDelete
  18. Ophelia,vezi hora de mai sus. Dorina o culege pe ALexandrine din drum... sigur te ia si pe tine !
    Pupici :*

    ReplyDelete
  19. o gramada de chestii delicioase aici cat am fost eu offline :)!

    ReplyDelete
  20. asta-i omleta cu unt si smantana pe care mi-o facea bunica :)

    ReplyDelete
  21. Maya, ai un blog prea frumos, interesant si apetisant prin poze incat sa iti mai vina sa pleci in alta parte. Urmaresc des blogul tau cu interes, dar de cele mai multe ori sunt tot noutati care mai de care mai imbietoare, incat nici nu stii la care sa mai comentezi si ce sa mai zici decat..wow! Felicitari, Maya!

    ReplyDelete
  22. Zazu, si eu am aparut acum. Cu sarsanaua plina de bunatati de la mama :D

    ReplyDelete
  23. Mada, ma bucur ca-ti place! :)

    ReplyDelete
  24. Betty, multumesc mult! Gatesc ce îmi place, sau mai bine zis ce ne place noua, familiei... si încerc sa tot adaug cîte o "cireasa" în plus. Sa le înveselesc papila alor mei :D

    ReplyDelete