November 13, 2010

Yiaourti me meli









pro portie/pro Portion

  • 125 ml iaurt______________________125 ml Joghurt
  • 2-3 lingurite miere_________________2-3 TL Honig
  • 100 g capsune/ananas______________100 g Erdbeeren/Ananas
  • 1 lingurita cocos proaspat razuit______1 TL Kokos frisch geraspelt


Se amesteca iaurtul cu cocosul dupa care se pune în frigider pentru jumatate de ora. Se spala si curata capsunele. Ananasul se curata - ambele se taie în bucatele. Iaurtul cu Ananas-/sau capsune si mierea se aseaza straturi în pahare, se serveste imediat.

Joghurt und Kokos miteinander verrühren danach eine halbe Stunde in den Kühlschrank stellen. Erdbeeren waschen, putzen und Ananas schälen - beide in Stückchen schneiden. Joghurt abwechselnd mit Erdbeeren/oder Ananas und Honig in Gläser schichten, sofort servieren.








8 comments:

  1. BESTIAL!!!! Superb arata! Vreau sa fac si eu iaurt de soia si am sa incerc sa fac reteta ta. Pupici!

    ReplyDelete
  2. Super ideea!!! Si prezentarea nu mai zic.
    Pupici

    ReplyDelete
  3. meseriase poze iti ies, tu le faci sau ai fotograf?

    ReplyDelete
  4. Ina,o sa-ti iese sigur,si o sa fie si bun :)
    Te pup!

    ReplyDelete
  5. Bianca,da e o idee racoritoare! Merge totusi bine si în perioada rece :)
    Pup!

    ReplyDelete
  6. Merci,Gabriel :)
    Pozele le fac eu.Doar n-o sa-mi scriu numele pe fotografiile altora :P

    ReplyDelete
  7. Ce bun trebuie sa fie! Si light! O sa incerc si eu. Te pup si o saptamana fdrumoasa!

    ReplyDelete
  8. Multe aprecieri din partea mea pentru munca depusa cu acest blog. Faci o treaba excelenta, Maya.
    Esti interesata de un schimb de linkuri? Adresa mea este http://bettykitchen.wordpress.com

    ReplyDelete