May 27, 2008

Italia-Lido di Jesolo / Hotel

Hello,

Multumesc pentru ca v-ati facut griji de mine si va pup. Am avut eu ceva probleme cu un virusel înainte de plecare în concediu. Chiar si în concediu n-am avut pace si mi-am sucit o coasta si un picior, dar cu toate astea(si cu analgetice :D ) am reusit sa ma plimb, si sa savurez scurtul concediu în Italia.
Am stat direct pe plaja (Lido di Jesolo, lînga Venetia) într-un hotel dragut si foaaarte curat. Putinul care l-am vazut,din aceast loc ,ne-a încîntat pupila si papila la maxim. Nu ma asteptam la atîta ospitalitate, la oameni atît de draguti si modesti. Vegetatia m-a dat pe spate! Localitatea (Jesolo) din 'naintea plajei, nu e foarte mare, dar frumoasa. Strazi curate, vegetatie îngrijita. Nu am vazut nici o buruiana sau santuri cu buruieni, ci Cale  :D .Copaci de rododendron si garduri verzi cu miile, toate din tufa verde, care arata ca rododendronul, cu floricele mici albe, cu o mireasma ametitoare de iasomie/Jasmin. Am crezut ca înnebunesc de placere... mergînd pe strazi !Noi am stat la etajul 5. Am avut un fel de mini apartament ( la 50 m² ) cu doua camere si 2 balcoane, hol, baie cu cabina dus si cada. etc. Se face curatenie în fiecare zi, se schimba toate prosoapele (de baie, de fata, de bidet, de pus pe jos, se fac paturile, se sterge praful..- si tot asa.
Toate camerele (de diferite marimi si preturi) sint dotate cu tv, telefon, aer conditionat, încalzire în pardoseala, internet, frigider.

O sa pun o tura de imagini de pe Lido di Jesolo si apoi cum am timp le pun si pe cele din Venetia.

Un carabus de mai 90 de km, înainte de Jesolo, la un Peco.




Ajunsi în hotel. O parte din camera unde am dormit noi, batrînii.



Unul din balcoane.





Holul spre camera unde a dormit Denise/se vede putin si patul în care a dormit .



Partea cealalta din camera-canapea si tv, lînga-iesirea pe cel de-al doilea balcon.





Prin baie.









O particica mica din terasa din fata restaurantului.
Terasa care se poate închide. În fata acestei terase
se mai afla o alta terasa o parte în gradina si alta la pool.


O particica din fructe, dar dupa nu ma mai fotografiat ca mi-era jena.

5 comments:

  1. Minunate locuri, poze si concediu per total. Sa te faci bine cat mai curand, sanatate !!!
    Muah, muah !

    ReplyDelete
  2. sînt deja bine merci ! Pup,muah!
    Mai am multe poze din Venetia :)
    Pupa si blanoasa pe nasuc :)

    ReplyDelete
  3. Vielen Dank für eine solche informative Blog.

    ReplyDelete
  4. The rooms look nice and clean and the bathroom is just beautiful in my opinion. I hope you enjoyed this stay.

    ReplyDelete