June 22, 2008

Varza cu paste



  • varza (2 mici)
  • 400 g paste
  • 2 cepe
  • ulei
  • 1 lingurita zahar (fac.)
  • sare
  • piper


Spalam, curatam si tocam varza si ceapa. Ambele tocate grob.
Punem ceapa tocata în ulei la prajit.




Cînd ceapa devine transparenta, adaugam varza si amestecam.
Pentru a fixa gustul de varza proaspata (dulce) adaugam o lingurita de zahar.
Piperam bine si amestecam iar.


Acoperim,si lasam maxim 20 minute la fiert. Cînd si cînd amestecam.
Spre sfîrsit saram/daca sarati la început, varza lasa prea multa zeama.


Fierbem pastele, le scurgem si le amestecam la varza.




Se serveste cald.
(dar e bun si rece)



Eu am avut o varza extraordinar de pufoasa si buna. A fiert foarte repede, fiind din cea noua. Nu a trebuit sa aduga nici un strop de apa. Am preparat-o în oala antiaderenta. Cine doreste, poate adauga si verdeata. Mararul merge super. Eu la varza noua, nu adaug verdeata, cînd o fac cu paste, ca sa-i simt gustul ... fara nici o alta aroma :)


*****



3 comments:

  1. Buna Maya! In sfarsit gasesc o reteta faina de varza cu paste fainoase! Mama mea era fan al acestei mancari pe vremuri dar nu a gatit-o demult si ma gandesc sa-i fac o surpriza :-) O intrebare am doar: e buna la gust si fara ceapa? Astept raspunsul tau. Mersi si FELICITARI pt calitatea pozelor dar mai ales pt TALENTUL tau deosebit de a gati bunatati!

    ReplyDelete
  2. Ce zapacita sunt!!!!!!!!!!!!!!Reteta are si ceapa... Na, oboseala, ca deja e tarziu :-) Sorry!

    ReplyDelete
  3. No problem,Ina si multumesc mult!

    ReplyDelete