April 4, 2011

Dovlecel marinat în otet balsamic

    __________________________________________recipe by Lilly

  • 1 hokkaido mic
  • 1 mîna buna cranberries
  • 1 ceasca otet balsamic aromatizat cu must de zmeura
  • 2 linguri de ulei de masline



 


 


Am pensulat felioarele(o tava de cuptor-se aude mult,dar nu e)cu cele 2 linguri de ulei,
si le-am lasat vreo 10 minute la 200°C,cît sa fie putin moi.


Cranberries au fost mai marisori asa ca am trecut de cîteva ori cu lama cutitului prin ei.
I-am pus în otet si am lasat sa traga un clocot.O aroma fantastica plutea din oala!



Am pus felioarele în oala si am lasat sa traga pîna s-a racit,
apoi am servit o parte pe loc...asa,fara nimic altceva.


Restul am pus într-un borcan pe care l-am dat la frigider.

12 comments:

  1. Doamne, ce-mi plac exotismele astea ale tale!

    ReplyDelete
  2. Si mie!
    Daca vrei ceva dulce si bun cu dovleac,uite AICI

    ReplyDelete
  3. Darul din inima,otetul balsamic cu must de zmeura i-a dat o aroma taaare îmbietoare.

    ReplyDelete
  4. acuma nu stiu ce e dovleacul asta,pare a fi un desert ?desi eu as zice ca garnitura la ceva ratusco-gasca n-ar fi rau!
    daca m-ai lasat asa in ceata ma altur cu trup si suflet la ce a zis arcadia.

    ReplyDelete
  5. Pansy,se poate servi ca atare,sau ca garnitura.Cu siguranta la ratusco-gîscuta merge foarte bine.
    Petunela spunea ca ea l-ar servi cu frisca ca desert :D
    Deci,fiecare dupa pofta inimii :D

    Hokkaido,este un dovleac mic si foarte aromat.Miroase dulceag,dar nu e dulce.E ceva mai aromat ca un placintar obisnuit,si are o coaja foarte subtire si moale,care e comestibila.

    ReplyDelete
  6. Eu nu găsesc aici Hokkaido, da' am să fac cu un soi autohton :)

    ReplyDelete
  7. Dulce,acru,picant...Iar m-ai nimerit. :)
    Am mai spus sau nu ca in alta viata am fost sorelle ?
    Tu aia cu capul pe umeri, eu cea cu capul in nori.

    ReplyDelete
  8. Bobita,ma bucur ca-ti place :)

    ReplyDelete
  9. Arcadia,merge cu orice dovleac de placinta.Acum cred ca e prea tîrziu pentru plantat,dar daca vrei îti trimit niste seminte de Hokkaido :)

    ReplyDelete
  10. Lia =)) O laie cu capul pe umeri!!Asa ca aspect,da...dar atîta tot!

    În alta viata?Si acum putem fi! :D

    ReplyDelete