February 4, 2011

Gratin de broccoli si conopida

Broccoli-Blumenkohl-Auflauf





6-8 portii
  • 600 g buchetele broccoli
  • 800 g buchetele conopida
  • 250 g prosciutto cotto,fîsiute
  • 1 l lapte
  • 1-2 linguri faina
  • 50 g unt
  • 150 g cheddar razuit/feliat
  • nucsoara,piper,sare
  • 1 legatura mica busuioc


6-8 Portionen

  • 600 g Broccoliröschen
  • 800 g Blumenkohlröschen
  • 250 g Prosciutto Cotto,in Streifen
  • 1 l Milch
  • 1-2 EL Mehl
  • 50 g Butter
  • 150 g Cheddar geraspelt/in Scheiben
  • Muskatnuss,Pfeffer,Salz
  • 1 kl. Bund Basilikum


Broccoli si conopida,cîntarite dupa curatare-deci doar buchetelele.

Broccoli si conopida se fierb al dente la abur în Steamer.Între timp se pregateste sosul bechamel din unt,lapte,sare si nucsoara.La sfîrsit se adauga prosciutto si busuiocul si se lasa înca un minut la fiert.Buchetelele de broccoli si conopida se aseaza intr-o forma termorezistenta,se toarna sosul deasupra si se acopera cu cheddar(razuit sau taiat in felioare).


Broccoli und Blumenkohl nach dem Putzen gewogen-also nur die Röschen.
Broccoli und Blumenkohl im Dampfgarer bissfest garen.Inzwischen die Bechamelsoße aus Butter,Milch,Salz und Muskatnuss zubereiten.Zum Schluss Prosciutto und Basilikum hinzufügen und noch 1 Minute kochen lassen.Broccoli- und Blumenkohlröschen in eine Feuerfeste Form geben,die Soße darübergießen und mit Cheddar (geraspelt oder in Scheiben geschnitten)bedecken.








Se da în cuptor pe sina din mijloc si se coace timp de 20-25 minute la 200°C.


Im Ofen auf mittlere Schiene geben und 20-25 Minuten bei 200 °C backen.





12 comments:

  1. Mmmm, imi ploua in gura:))
    Ingrasa?:)) ca eu sunt la regim:))
    Pupici

    ReplyDelete
  2. Super reteta! Simpla, rapida si presupun ca si delicioasa dupa felul cum arata.

    ReplyDelete
  3. O reteta pe gustul meu............frumos arata, buna trebuie sa fie.

    ReplyDelete
  4. Yum- Yum! Chiar acum ma duc sa pregatesc reteta ta delicioasa. Am vazut-o de dimineata si acum am cumparat si toate ingredintele.

    Te pupacesc pentru ca esti cea mai tare- Maestro! Gata cu privitul. Am sa-ti incerc cat mai multe retete!

    ReplyDelete
  5. Un colorit foarte placut acolo in farfurie.Week-end placut.

    ReplyDelete
  6. Hmmm,Bia...consumat cu masura,nimic nu îngrasa...si asta supune o durdulie =))

    ReplyDelete
  7. Sophia,e buna.Eu care ador broccoli...îti dai seama ca spun cae bun! :D

    ReplyDelete
  8. Raphaelly,multumesc pentru complimete...dar departe maiestria de mine :D
    Am citit pe blogul tau aseara.Mi-a placut ce am citit!Si o sa mai citesc :)

    ReplyDelete
  9. Hapleablog,da frumos coloritul.S-ar putea face si un degradee din conopida alba,romanesco verzui si broccoli verde închis :D

    ReplyDelete
  10. Draga Maya, am facut-o si pe asta.
    Delicioasa reteta! Eu am presarat si o manuta de "panko" (pesmet japonez) deasupra... Mmmm, multumesc!

    ReplyDelete
  11. Sanda,ma bucurca ti-a placut :)

    ReplyDelete