July 6, 2009

Paste de spanac cu calamari si rosii


  • 8-9 tuburi de calamar nu prea mari
  • 300 g paste de spanac
  • 3 rosii mari
  • 4-5 catei de usturoi
  • busuioc cît va place
  • sare de mare
  • piper
  • 4-5 linguri ulei de masline

Pregatim toate ingredientele.
Daca aveti rosii micute,arata mai aspectuos.

(Eu am avut doar mari)
Taiem rosiile în sfreturi,apoi le feliem
Frunzele de busuioc,le-am lasat întregi(dar se pot si toca).
Tocam usturoiul mai grosolan.



Attached Image


Curatam tuburile de calamari.
(Chiar daca le cumparati gata curatate,
controlati interiorul,si clatiti)
Le taiem inele.


Attached Image


Încingem usturoiul în ulei de masline si adaugam inelele de calamari.



Attached Image


Le amestecam si lasam la foc iute 7-8 minute.
Între timp condimentam cu sare si piper.



Attached Image


Adaugam rosiile si busuiocul,amestecam,
si mai lasam cîteva minutele pe foc.




Attached Image



Degustam,si condimentam daca mai este nevoie.



Attached Image



Servit cu paste de spanac,
si stropit deasupra cu ceva ulei de masline...un deliciu!!




Attached Image


Sau varianta Denisei..amestecate si lasate la racorit :D (ei îi plac pastele reci :D )



Attached Image


O reteta extrem de rapida.Nici pregatitul nu ia timp,iar gatitul nici atît!
În timp ce pregatesc ingredientele,apa cu sare pentru paste este deja pusa la fiert.
Cît fierb pastele,numai bine sînt gata inelele si rosiile..
..în 10 minute gata mîncarica :)

4 comments:

  1. nu sunt mare amatoare de fructe de mare sau peste ori chestii similare, dar astea arata chiar bine. Felicitari Maya

    ReplyDelete
  2. Extraordinar, ca de obicei aici, la tine!
    Numai vazand imi ploua drastic in gura!
    Am niste premii pentru tine, daca iti plac, ai timp (si nu le ai deja), te asteapta!
    O vara perfecta!

    ReplyDelete
  3. Klausenburger,amestcuri de fructe de mare nu manînc nici eu,doar calamari.
    Pastele astea îmi plac mult.Mi se pare o combinatie excelenta (pentru papila mea)

    ReplyDelete
  4. Mononoke,multumesc mult pentru premii si complimente .Pupic :)

    ReplyDelete