May 5, 2011

Salata cu spanac,feta si mere

Din nou inspirata de pe blogul lui Johannes, am facut aceasta salata delicioasa ! Spre deosebire de mine, el a folosit în plus felioare de cartofi fierti, iar la dresing a folosit mustar normal (eu mustar de smochine) si otet de vin (eu zeama de lamîie) . V-am scris si varianta lui, pentru ca mi se pare interesanta si poate cineva doreste s-o probeze.

Danke, Hannes !




       Ingrediente petru 4 portii:



  • 4 manute frunze de spanac
  • 200 g feta(oaie)
  • 2 mere
  • 1 ceapa violeta
  • 1 lingura miere
  • 1 lingura mustar de smochine
  • 4 linguri ulei de masline
  • zeama de lamâie
  • piper, sare din râsnita
  • chili uscat pentru decor si aromatizare(optional)


Am avut un spanac atît de tinerel si frumos, local si bio :D  bineînteles,
si m-am gîndit ca într-o salatica ca asta ar da cel mai bine, asa ca m-am pus pe treaba.
Am spalat si curatat spanacul de codite, si l-am pus în apa care clocotea usor,
timp de 2 minute, pîna s-a înmuiat putin. L-am strecurat de apa fierbinte,
apoi l-am înecat în apa rece-rece, pentru a-si pastra culoarea.




Între timp am pregatit dresingul din mustar, miere, ulei de masline,
zeama de lamîie, piper si sare, proaspat rîsnite.
Am taiat brînza cubulete, am curatat si feliat merele si ceapa.
Am amestecat usor toate ingredientele cu dresing
si am lasat sa traga 10 minute înainte de a servi.





Pentru mine, pîna în prezent-Salata anului !
Mi-a placut foarte mult !




Pofta buna!

18 comments:

  1. Am spanacul spălat şi curăţat, purced la fapte! E absolul incitantă reţeta, mai ales că e "bio" =)) =))

    Mulţumesc. De două ori! ;)

    ReplyDelete
  2. P.S. Eu vreau să ştiu cu ce ai decorat salata, că Vasile zicea că în opinia lui e aţă dentară bio =)) =))

    ReplyDelete
  3. Mammmmamiaaa!Cred ca am scris deodata!! =))
    Pupici,draga mea! :*

    ReplyDelete
  4. Hahhahaha! Opinia lui Vasile,e 50 % corecta!Sint ate,dar nu dentare,ci de chili! =))

    ReplyDelete
  5. Da, în cazul în care nu ne iese proiectul cu hibridizarea, putem face o echipă de "comment sincron" =))

    Vasile zice săru'mâna! :)

    ReplyDelete
  6. Hhahahaha!Vasile al meu,cica: "Bine ca te amuzi asa de una singura!Spune si mie,sa rîd si eu."
    (El e foarte concentrat la construirea unui PC,iar eu ma tot hlizesc pe aici...cred ca îi este ciuda =)) )

    ReplyDelete
  7. Mai eu n-am nici un Vasile sa se hlizesca acum pe langa mine asa ca: frumos avatar.Love it!
    Doi: buna salata.trei: am dat-o in bara, eram convinsa ca-i sofran, nu chilli.

    ReplyDelete
  8. Lilly,las' ca vine si Vasile al tau acasa.Îi faci în ciuda,si-i spui ca ai rîs de una singura =))
    Avatarul l-am "desenat" pe photofunia.Thx!
    da,atele de chili sînt decorative,cel putin mie-mi plac :D

    ReplyDelete
  9. Großartig sieht der Salat aus, du hast ja meine Inspitation noch getopt, SUPER! :-) Liebe Grüße aus Stuttgart

    ReplyDelete
  10. salate,da e timpul salatelor,e buna salata asta mai ales ca are spanac,dresingul asta ma face curioasa am sa-l incerc,pare bunnn

    ReplyDelete
  11. Si eu, ca si Lilly, m-am gandit la sofran cand am vazut apetisanta salata cu mot rosu...hi,hi...n-am auzit de ate de chili, deh traiesc in romania..:(

    ReplyDelete
  12. Hannes,danke dir.Du bist eine echte Inspirationsquelle für mich!
    Schöne Grüße aus Bayern!

    ReplyDelete
  13. Yaya,dressingul e super si la alte salate.

    ReplyDelete
  14. Liana,cum am timp,pe seara,pun 1-2 poze,si o sa scriu cîte ceva despre atele astea.
    Pupici!

    ReplyDelete
  15. Arata super, imi place la nebunie....

    ReplyDelete
  16. Daca e spanac si branza sunt si eu prezenta... Cu mere n-am incercat niciodata ce-i drept, dar mai ca-mi vine sa pun de-o salata din asta... iar atisoarele alea, deja le indragesc observi... mi se par o nebunie.. Vreau si eu !! :)))))) Te pup

    ReplyDelete
  17. Antonina,sa nu renunti la mar,daca faci salata asta!da bine de tot cu brînza,spanac si dressingul asta.
    Atisoare de astea sigur gasesti.Trebuie sa te uiti pe la rafturile cu condimente.

    ReplyDelete