November 4, 2007

Nems





  • 250 g piept de pui
  • 2-3 linguri ulei de arahide
  • 1 ceapa
  • 2 catei de usturoi
  • 1 morcov
  • 100 g germeni de soia
  • 1 lingura ketjup manis (sos dulce de soia)
  • 1 lingurita pasta de chili dulce
  • 1 priza pipier cayenne
  • sare, piper dupa gust
  • ulei pentru prajit
  • 1 galbenus pt lipit foile (nu e neaparat nevoie, se lipesc si fara)
  • foi de orez (eu am avut uscate)
  • 1/2 lingurita sambal oelek


Tocam legumele si carnea.



Încingem wokul, punem uleiul de arahide, dupa care punem carnea.
Amestecam 1 minut, apoi adaugam ceapa si ustroiul, condimentam cu sare, piper si cayenne.



Adaugam si restul legumelor, amestecam bine vreo 2-3 minute, timp în care adaugam sosul de chili si ketjup manis. Degustam, condimentam daca e nevoie, apoi lasam la racit.



Se înmoaie foile scurt, în apa rece. Nu le lasati în apa pîna se înmoaie. Le tineti doar 5-10 secunde într-o farfurie cu apa. Le puneti pe masa de lucru.



Eu le-am uns cu galbenus pe margine. Dar am facut si fara si nu se dezlipesc.
Se pune umplutura pe mijloc si se împacheteaza asa :



Se încinge uleiul si se pun la prajit. Le rumeniti dupa plac.
Se scot pe un servet sa absoarba surplusul de grasime.


Eu le-am servit alaturi de un sosulet dulce-iute (mango chutney).

No comments:

Post a Comment