April 23, 2009

Piept de pui cu legume de primavara



Photobucket
  • 3 bucati piept de pui
  • 1 zucchini feliat
  • 2 jumatati de ardei gras(rosu si galben) - taiati bucati mai groabe
  • 3 morcoviori - feliati subtire
  • 3 cepe verzi - felii groase de 1 cm
  • 200 g mazare pastai
  • 3-4 linguri ulei de masline
  • sare de mare, piper, chili (din rîsnita)
  • rozmarin, oregano uscate (din rîsnita)
  • otet balsamic dupa gust

Photobucket

Spalam si tapetam pieptul de pui cu un servet de hîrtie.
Îl taiem în fîsii de aproximativ 1 cm grosime.
Încingem uleiul, punem carnea, condimentam -
(sarea de mare, piper, chili, rozmarin, oregano).

Photobucket


Cînd carnea începe a se rumeni, adaugam morcovii si ceapa verde.
Amestecam la foc iute. Dupa 2-3 minute adaugam si bucatelele de ardei gras.
Amestecam din nou,t ot la foc iute, timp de 2-3 minute, dupa care...


Photobucket


adaugam zucchini feliat si pastaile de mazare (din viteza am facut poza înainte sa pun mazarea pastai, dar o regasiti în farfurie :D ).
Amestecam înca vreo 3-4 minute, dupa care stropim cu otet balsamic,
amestecam si lasam sa traga înca un minutel sub capac.

Photobucket


Photobucket


Un "Fel" usor si racoritor, de primavara. Legumele nu trebuie sa se înmoaie.
Trebuie sa fie înca putin crocante si sa-si pastreze culoarea proaspata.

Cine doreste, poate servi cu paste sau orez.

14 comments:

  1. Maya arata superb imi vine sa lig monitorul...

    ReplyDelete
  2. Nu-l linge ca dupa aia tot tu tre' sa-l stergi! :D
    E bunut,sa stii.Fica-mea a halit paste pe lînga,barbatu-meu orez,si eu cu pîine ..fiecare cu pasareau lui :D

    ReplyDelete
  3. si eu sunt adepta acestui fel, dar pun si un buchet de brocolli...am apreciat si farfuria, sa stii...

    ReplyDelete
  4. Adriana,daca aveam prin casa,sigur îl puneam si eu!Ador broccoli :)
    Merci de vizita.

    ReplyDelete
  5. excelent, azi o să fac ceva asemănător. în câteva minute ies şi nu mă opresc până la piaţă :-)

    ReplyDelete
  6. Maya, arata super bine, te astept cu un premiu pe blogul meu.

    ReplyDelete
  7. foarte estetica prezentare,dietetic vorbind e de nota 10,nutrienti girla,ce mai...felicitari din inima!

    ReplyDelete
  8. Adi,merci de vizita! :)
    (ai facut jogging pîna la piata ? :D )

    ReplyDelete
  9. Alison,da,e o reteta destul de sanatoasa.Totul facut doar scurt,deci se pastreaza vitaminele în mare parte.Destul de usoara din punct de vedere caloric,si mai e si gustoasa rau(asta bineînteles ca depinde de gustul fiecaruia :) )

    ReplyDelete
  10. Cind am primit azi un email de la consoarta cu rugamintea sa sugerez pentru cina, ceva delicios si care se face repede, am stiut imediat unde sa ma uit pentru inspiratie.

    Si ... dupa vreo 10 minute de gatit am avut ceva ultra delicios.. pe cuvint! De la mic la mare ne-am batut care sa ia portia a doua cit mai mare :)

    ReplyDelete
  11. Ma bucur ca v-a placut! Sa va fie de bine! Un weekend frumos, Oltene :)

    ReplyDelete