April 24, 2010

Spaghetti cu zucchini si rosii (vegan)

Spaghetti mit Zucchini und Tomaten



  • zucchini feliati subtire______________Zucchini, dünne Scheiben
  • rosii feliate_______________________Tomaten, Scheiben
  • ceapa tocata_____________________Zwiebel,gehackt
  • busuioc tocat_____________________Basilikum,gehackt
  • ulei de masline____________________Olivenöl
  • sare____________________________Salz
  • piper____________________________Pfeffer
  • rozmarin din rîsnita________________Rosmarin aus der Mühle
  • oregano din rîsnita_________________Oregano aus der Mühle
  • spaghetti/paste___________________Spaghetti/Pasta

Se aseaza feliile de zucchini pe o tava cu hîrtie de copt.
Se sareaza,se condimenteaza cu rozmarin si oregano,si se stropesc cu ulei de masline.Se coc în cuptorul preîncalzit la 200 °C pîna devin auriu-maroniu.

Zucchinischeiben auf ein mit Backpapier belegtes Backblech legen.
Salzen,mit Rosmarin und Oregano würzen,und mit  Olivenöl beträufeln.
Im vorgeheizten Backofen bei 200 °C gold-braun backen.







Se încinge uleiul într-o tigaie si se prajeste ceapa.
Se adauga feliile de rosii si busuiocul,se prajesc foarte scurt.

Das Öl in einer Pfanne erhitzen und Zwiebel anbraten.
Tomatenscheiben und Basilikum hinzufügen,sehr kurz anbraten.














Se adauga feliile  de zucchini coapte,se condimenteaza si se amesteca cu grija.

Die gebackene Zucchini-Scheiben dazugeben,würzen und vorsichtig durchmischen.








Se serveste cu Spaghetti (sau alte paste) fierte al dente.

Mit al dente/bissfeste gekochten Spaghetti (oder andere Pasta)servieren.





12 comments:

  1. Ce bine arata Maya!!!
    Si eu am facut dar am taiat bucati mici,de acum voi taia rotund!
    Pa,pa!

    ReplyDelete
  2. Merci,Mariana!E bun taiat si mic,si mare...important e sa fie bun :)

    ReplyDelete
  3. Ce bine arata./...si sigur sunt si gustoase!!

    ReplyDelete
  4. Există nişte persoane interesante care se folosesc de numele meu şi aduc injurii altor blogeri sau indivizi. DUPĂ CUM SE VEDE, NU SUNT EU CEL CARE TRIMITE COMENTARII OBSCENE. Vream sa te anunt, sa nu cazi in capcana celor care vor sa mi distruga reputatia.

    ReplyDelete
  5. asta-i fix pe gustul fetitei mele! ce tigaie faina ai, le creuset?

    ReplyDelete
  6. Bianca,merci.Noua ne plac legumele,si maiales combinate,colorate... :)

    ReplyDelete
  7. Offshore,de tîmpiti de astia o sa dam la tot pasul!Internetu-i mare,si din pacate are acces tot...omul :D
    Gradina cu poarta deschisa ...

    ReplyDelete
  8. Dana,pupam fetita dulce pe obrajori! :)

    ReplyDelete
  9. cred ca sunt buni dovleceii cu spaghete.am sa-i ac lui fi-miu sa vedem dca i-o place.

    ReplyDelete
  10. Super reteta Maya, super super. Am si notat-o. Te pup!

    ReplyDelete
  11. Ina,ma bucur ca-ti plac spaghettele mele :)

    ReplyDelete