March 16, 2007

PUI PE PAT DE LEGUME SI CARTOFI


Aici varianta pe o sticla.



1 pui de 1,5 kg

aprox 8-10 cartofi nu asa mari

4 morcovi

2 ardei

2 rosii

2-3 catei de usturoi

5 cepe proaspete-din alea mici,subtiri verzi

ceva verdeata tocata marunt sare

piper,boia dulce si granulat de ustroi

4-5 linguri de ulei masline

o cescuta de vin alb


Toate legumele curatate si spalate se taie cubulete/felioare si se pun amestecate între ele..în tava..se condimenteaza cu sare,piper si boia dulce dupa gust.
Se adauga si verdeata printre.
Puiul se taie în bucati sau se lasa întreg(dupa preferinta) si se pune peste legume .Se condimenteaza cu sare,piper,boia si granulatul de usturoi dupa gust si se stropeste cu uleiul de masline(în tava am pus si putina apa) Am pus tava la cuptor la 200°C cam 45-50 min acoperita cu folie de aluminiu ,dupa cele 45/50 min am luat folia jos,l-am stropit cu vinul alb si l-am mai lasat vreo 20-30 minute.

Tava cu legumele amestecate si condimentate



Puiul taiat bucati condimentat si stropit cu ulei de masline .



asa arta cînd l-am scos din cuptor..




Bunut :)



4 comments:

  1. Hallo Maya,

    am tras o Copie de la minunätia asta , si a fost la mincäciosii mei un Megasucces.Multumesc mult.

    Salutäri Jacob

    ReplyDelete
  2. Hi Maya!

    Das Foto mit dem Hähnchen ist ja wohl der Knaller!!!

    LG
    Ursula

    ReplyDelete
  3. Jacob,ma bucur ca v-a placut!

    ReplyDelete
  4. Ursula,

    vielen Dank für deinen Besuch.
    Werde mich in Zukunft öfters bei dir umschauen, mir gefällt was du schreibst.Hab dich auf meine Blog-Liste hinzugefügt,ich hoffe du hast nichts dagegen.

    Gruß,

    M.

    ReplyDelete