August 1, 2007

RACITURI/PIFTIE DE PORC


Ingrediente:

  • 2 picioare
  • 1 ureche
  • 1 coada
  • o  parte din obraz cu carne (am curatat grasimea)
  • 3 morcovi - care i-am scos dupa o ora de fiert
  • 1 ceapa - am scos-o dupa vreo ora de fiert
  • 1 lingura boabe de piper 
  • cîtiva catei de usturoi
  • sare
Am taiat totul mai mic,am pus într-o oala mare, am acoperit cu apa. Cînd a început sa fiarba am curatat spuma de pe zeama, apoi am lasat la fiert la foc mic, pîna a scazut zeama considerabil. Cînd am considerat ca fiert destul (vreo 3 ore) am zdrobit usturoi, am pus în oala. Am tras oala la oparte, am asezat bucatelele de carne/ureche..etc..în castroane, am strecurat zeama si am turnat-o deasupra. Am lasat la rece pîna a 2-a zi. S-au întarit beton, iar la gust au fost excelente .

No comments:

Post a Comment