November 27, 2007

GOGOSI MARBELLA


Recipe by Pocahontas



500 gr faina
3 linguri zahar
2 oua + 1 galbenus
200 ml lapte caldut
25 g rdrojdie proaspata
3 plicuri zahar vanilat
un praf de sare
coaja de lamîie
Se pune faina în vas,se face o gaura în acre se toarna drojdia frecata cu ceva lapte caldut.

Din toate ingredientele se face un aluat.

Am lasat aluatul putin la crescut.

Se întinde aluatu cu un sucitor,apoi se taie taie forme cu paharul/sau o alta forma

Se prajesc în ulei încins.


Nepudrate


Pudrate



4 comments:

  1. Buna Maya..

    Vroiam sa te intreb daca se lasa la dospit acest aluat pentru gogosi..
    Am incercat mai multe retete de pe blogul tau si azi a venit ziua gogosilor..
    Merci.

    ReplyDelete
  2. Dana,dupa framîntare l-am lasat putin la dospit ,dar nu mult.
    Merci ca ai zis...am mentionat si în reteta acum :)

    Dupa ce am întins aluatul si am taiat cerculete,le-am lasat pîna le-am taiat pe toate,iar uleiul s-a încins..deci iar nu foarte mult :)

    Sper sa-ti fi fost de ajutor :)

    ReplyDelete
  3. Ale mele sunt la dospit acuma. Abia astept sa vad ce iese. Mi-a trebuit mai multa faina decta cat ai scris in reteta, sau poate nu am facut eu conversia prea bine de la grame la cups...cam cu o cana jumate mai mult. Aluatul mi-a iesit mai lipicios si am pus un pic de ulei ca sa se desprinda de pe maini.
    Revin cand le am gata...
    merci Maya,

    ReplyDelete
  4. le-am facut, au iesit excelente. Le-am lasat vreo 2 ore la dospit, sa le fac cand vin copii si au fost fff bune.

    ReplyDelete