May 3, 2010

Salata cu feta si masline Kalamata

Pflücksalat mit Feta und Kalamata Oliven

frunze tinere de salata,amestecate_______Pflücksalat,gemischt
masline kalamata_____________________Kalamata-Oliven
feta,cubulete_________________________Feta-Käse,gewürfelt
ceapa rosie,inele______________________rote Zwiebel,Ringe
zeama de lamîie______________________Zitronensaft
ulei de masline_______________________Olivenöl
oregano_____________________________Oregano
piper proaspat macinat_________________Pfeffer aus der Mühle






Din zeama de lamîie,ulei de masline,oregano si piper se pregateste un dressing,se lasa sa traga 10 minute.Se aranjeaza pe o farfurie frunzulitele de slata,cubuletele de feta,maslinele Kalamata si inelele de ceapa,se stropeste cu dressingul peste tot,gata!

Aus Zitronensaft,Olivenöl,Oregano und Pfeffer ein Dressing zubereiten,10 Minuten ziehen lassen.Den Pflücksalat,Fetawürfel,Kalamata-Oliven und Zwiebelringe auf Teller anrichten,Dressing gut überall verteilen,fertig!

18 comments:

  1. Herzlichen Glückwunsch zu einem super-feine Salate!

    Es ist sehr gut, dass wir durch einen Übersetzer zu kommunizieren. Ich hoffe du verstehst was ich schreibe.

    Willkommen Gizi

    ReplyDelete
  2. Gizi, örülök, hogy tetszik!Kívánok jó éjszakát,

    Maya

    ReplyDelete
  3. Oooo, este o nebunie totul! Fug spre bucatarie sa-mi pregatesc o salata, si mai tarziu niste paste, pentru ca mi-ai convins papilele gustative. Felicitari!

    ReplyDelete
  4. Arata super. Culorile sunt deosebite, iar ingredientele delicioase. Incerc.

    ReplyDelete
  5. Schon beim Anblick des Fotos läuft mir das Wasser im Mund zusammen ;)

    ReplyDelete
  6. Maslinele Kalamata si branza feta sunt preferatele mele. Trebuie sa fie extraordinara salata aceasta.
    Deja mi-e pofta...:)

    Ti-am oferit un premiu, te asteapta la mine pe blog!

    ReplyDelete
  7. Ce de salata buune la tine Maya :P

    ReplyDelete
  8. si eu fac tipul asta de salata.vad ca ne pregatim de sezonul cald !

    ReplyDelete
  9. Ely,sper a ti-a placut salatica :)

    ReplyDelete
  10. Denisia,merci.E o salata gustoasa si satioasa :)

    ReplyDelete
  11. Bine,Guten Appetit!
    Liebe Grüße,
    M.

    ReplyDelete
  12. Danuta, e una dintre preferatele mele,salata asta :)

    ReplyDelete
  13. Multumesc pentru premiu! :)

    ReplyDelete
  14. Isa,a început sezonul :D
    Te pup :)

    ReplyDelete
  15. Da,Pansy!Vine sezonul mai "usor" :D
    Eu ador salatele...în toate sezoanele :D

    ReplyDelete
  16. maya, manca-ti-as poza :))) ce prea bine arata toate :D

    ReplyDelete