March 13, 2007

STRUDEL CU RICOTTA

UMPLUTURA
  • 1 ou
  • 3-4 linguri zahar(am pus 3)
  • 2x250 g ricotta
  • stafide-cîte doriti
  • 1 zahar vanilat +
  • extract de vanilie
  • coaja de lamîie-cit doriti
Se pun toate componentele pentru umplutura în robot (sau amestecati cu ce doriti). 

Se întind doua foi de 25x35 aprox., chiar si putin mai mari. 
Foetaj congelat/cumparat sau foi proaspete de foetaj, sau preparati un aluat de foetaj. 
Împartiti umplutura în doua, umpleti foile.

Rolati. 


Strîngeti bine capetele si crestati desupra.

Se coc la 180°C în cuptorul încalzit în prealabil. Se lasa pîna devinaurii sau cît de copt va place. 


Se pudreaza cu zahar pudra.

Sectiune.


4 comments:

  1. Am incercat-o si pe asta. Stii este atit de placut sa ai o reteta si totusi sa poti urmari pas cu pas imaginile, cu toate ca nu sunt novice in ale gatitului. pentry ca nu am avut budica de fructa am combinat ricotta cu fructe de padure. A fost o combinatie interesanta.De cind am descoperit bogg-ul tau cred ca am luat ceva pounds in plus.

    ReplyDelete
  2. Multumesc! De-acum o sa fac retete mai usoare in caloriutze :D

    ReplyDelete