February 27, 2010

Rulada din omleta cu brînza si sunca

_____________________________________________Recipe by Taylor


Omelettroulade mit Käse und Schinken

  • 6 oua_______________________6 Eier
  • 160 ml smîntîna de frisca_______160 ml Schlagsahne
  • rosmarin din rîsnita____________Rosmarin aus der Mühle
  • oregano din rîsnita____________Oregano aus der Mühle
  • usturoi uscat din rîsnita________Knoblauchflocken aus der Mühle
  • sare________________________Salz
  • piper_______________________Pfeffer


Se amesteca toate ingredientele.
Amestecul de oua se toarna într-o tava pe hîrtie de copt.


Alle Zutaten mit einander mischen.
Die Eiermasse auf einem mit Backpapier ausgelegtem Blech eingießen.



  • 15 masline negre fara sîmburi____15 schwarze Oliven ohne Kerne
  • 10-15 frunze de busuoc_________10-15 Basilikumblätter
  • sau frunze de patrunjel_________oder Petersilie Blätter

Maslinele se taie felii,
si se pun peste omleta împreuna cu frunzele de busuioc/patrunjel.

Die Oliven in Scheiben schneiden,
und zusammen mit Basilikumblätter/Petersilie,auf dem Omelett verteilen.





Se da tava în cuptorul preîncalzit la 200°C,se coace timp de ca. 10 minute.

Das Blech in den vorgeheizten Ofen bei 200°C schieben und ca.10 Minuten backen.




  • felii de brînza____________Käsescheiben
  • felii de sunca fiarta_______Kochschinken-Scheiben

Se întoarce omleta cu fata în jos.


Das Omelett stürzen.




Se acopera cu felii de brînza si prosciutto cotto/sunca fiarta si se ruleaza.

Mit Käsescheiben und Kochschinken/Prosciutto Cotto belegen,zusammenrollen.







Se taie felii si se serveste cu salata asortata,sau salsa cruda.
Aici reteta de salsa cruda:
http://mayas-esprit.blogspot.com/2010/02/salsa-cruda.html


In Scheiben schneiden,und mit gemischter Salat oder Salsa Cruda servieren.
Hier das Rezept:
http://mayas-esprit.blogspot.com/2010/02/salsa-cruda.html



E buna si rece!

Schmeckt auch kalt!







54 comments:

  1. Unde e vorba despre ouă, hop şi eu...

    ReplyDelete
  2. Maya nota 10 cu felicitari din tot sufletul, arata minunat

    ReplyDelete
  3. Maya,

    Rulada asta m-a pus pe spate de cand am vazut-o.
    Si eu vreau sa o incerc cat de curand.

    ReplyDelete
  4. Cred ca la tine si o farfurie goala ar arata de milioane... Schönes Wochenende! L.G.Cami

    ReplyDelete
  5. Hm, nu stiu de ce nu vad si pozele.....

    ReplyDelete
  6. ma alatur celorlalti corifei.esti o maiastra !ca pasarea.chiar si in feluri comune,pot sa le zic asa?

    ReplyDelete
  7. Maaama ce imi chioraie mateleeee, atat de bine arata~

    ReplyDelete
  8. Au vechime mare de 8000 de ani,
    sub formă de pietre, zodii chiar şi bani,
    Prinse strâns în şnur ce-mpletea blând
    focul şi înţelepciunea,
    Fetele-l prindeau în păr de-nflorea natura.
    Din bătrâni putem afla despre mărţişor,
    Despre tot ce-nseamnă el pentru popor,
    El aduce fericire dar şi mult noroc,
    Iarna-i simbol pentru alb,
    Roşul pentru primăvara ce-ndeamnă la joc.
    Vă ofer şi eu în dar mărţişorul- zodie,
    Tuturor ce-mi treceţi pragul prins cu fundă roşie...

    ReplyDelete
  9. cred ca va fi pranzul meu de maine :-))

    ReplyDelete
  10. Maya, sa ai o primavara minunata!
    Te imbratisez cu drag,
    Flori

    ReplyDelete
  11. a venit primavara si un martisor te asteapta la mine pe blog.

    ReplyDelete
  12. Ce frumos background ai la blog, asa ca de primavara. Iti doresc zile senine cu bucurie si multa sanatate !! S-au inmultit foarte tare culinaresele incat nu mai am timpul necesar sa intru peste tot, dar aici trebuia sa vin (stii ca ai un loc special in inima mea)...impreuna cu "mustatile" mele ca sa te pupam de 1 martie......MUAH !!!

    ReplyDelete
  13. Iti doresc un 1 Martie fericit
    si o primavara care sa iti infloreasca intregul an!

    ReplyDelete
  14. Lia,încearc-o!e foarte buna :)

    ReplyDelete
  15. Cami,o farfurie goala,arata ca o farfurie goala :D

    ReplyDelete
  16. Laura,nici eu nu stiu de ce nu le vezi...din cîte observ,ceilalti le vad...

    ReplyDelete
  17. Pansy,merci.Auzi la ea..maiastra hhahahhaaha!

    ReplyDelete
  18. Lore,încearca.Noua ne-a placut foarte mult.

    ReplyDelete
  19. Geanina,multumesc mult.Îmi pare rau ca eu nu stiu a scrie asa frumos,ca ti-as fi raspuns cu aceeasi moneda :D
    Nu-mi ramîne decît sa-ti doresc o primavara minunata!
    Te pup!

    ReplyDelete
  20. Krissy,merge bine si ca mic dejun,si ca prînz..e buna si rece,si calda... :)

    ReplyDelete
  21. Flori,o primavara cu mult soare îti doresc.Te pup!

    ReplyDelete
  22. Pansy,multumesc pentru martisorul virtual! Pupic!

    ReplyDelete
  23. Ginuca,si de la mine toate cele bune spre voi!O primavara minunata cu mult soare,va doresc!
    Muah!!!

    ReplyDelete
  24. Mariette,merci mult.Si tie o primavara însorita!

    ReplyDelete
  25. Rulada e de nota 10 cu plus!Felicitari si La multi Ani de martisor!

    ReplyDelete
  26. Multumesc,Violette!
    O primavara frumosa si tie!

    ReplyDelete
  27. Arata minunata si-o voi presta si eu.Multumesc.

    ReplyDelete
  28. oau...ce bine arata!!! voi incerca si eu reteta la sfarsitul asta de saptamana si te anunt ce s-a intamplat !!! :))

    ReplyDelete
  29. http://www.youtube.com/watch?v=Vka0goMWnd4&feature=related
    schöne frühling für dich und für alle
    die du möchtest.
    mit respekt

    ReplyDelete
  30. Paradis,e foarte buna rulada si arata bine!Incearc-o :)

    ReplyDelete
  31. Danke schön,Sorin!Einen schönen Frühlingsanfang,wünsche ich dir!

    ReplyDelete
  32. Totul e aşa frumos... am şi o floare pentru tine. Te aşteaptă la mine pe blog.

    ReplyDelete
  33. Dedicatie speciale tie si pisicutelor tale.:)))))http://casutalaurei.blogspot.com/2010/03/premii-faine-tare-pentru-mamici-si-o.html

    ReplyDelete
  34. Apropo, acum vad pozele. Lesin de pofta.

    ReplyDelete
  35. Denisia,multumesc pentru floare.
    Îti doresc oprimavara frumoasa!

    ReplyDelete
  36. Laura,merci pentru cîntecel.Ti-am lasat si pe blog un mesaj.
    Te pup,

    M.

    ReplyDelete
  37. Ma bucur ca vezi pozele,Laura :)

    ReplyDelete
  38. Am incercat sa scriu de-a dreptul codil dar nu ma lasat asa ca iti dau link-ul, codul il iei de sub melodie, apesi pe Embed.
    http://www.trilulilu.ro/lauvoi/5a71df602ce246

    Nu e nevoie sa-ti faci cont.

    ReplyDelete
  39. Merci! Nu m-am uitat..si nu stiu ce am citit eu ca ztebuie sa-mi fac cont :D
    Egal,ma bucur de melodie.

    ReplyDelete
  40. Fie ca această zi de 8 martie, să-ţi aducă numai bucurii şi fericire. La mulţi ani!

    ReplyDelete
  41. Ascunde-n sufletul gingaş un univers plin de comori,
    Din ochii mari poţi să culegi priviri prinse-n buchet de flori,
    Cu multă linişte şi calm pe buze grafiaz-un zâmbet,
    Iar glasul său armonizează blând vibraţiile unui cântec.
    La tâmplele fierbinţi ea poartă doar amintiri din flori de gânduri,
    Cu mâna fragedă le-aşează într-un album cu foi prinse în riduri,
    La gâtul diafan cristalele de rouă stau prinse-n colier,
    Pe umerii rotunzi timpul aşterne poveste de iubire şi mister.
    Îmbracă astăzi rochie din verde crud de iarbă,
    Privire de bărbat puţin iscoditoare trece şi se întreabă,
    Cine-i această lume discretă , virtute-ncântătoare?
    Este FEMEIA,MAMA, IUBITA ce azi e-n sărbătoare.
    Gânduri sublime îţi trimit pictate-n fluturi diafani,
    Să fii iubită, să-nfloreşti şi un suav, LA MULŢI ANI!

    ReplyDelete
  42. Denisia,multumesc!La multi ani! :)

    ReplyDelete
  43. Geanina,multumesc mult! Te pup :)

    ReplyDelete
  44. Arata fabulos rulada aceasta din omleta!!!
    Fuuuug sa o fac si euuuu!
    Merci de reteta, Maya!
    Pupici!

    ReplyDelete
  45. Liana,merci!Sa o faci,ca-i buna tare :)

    ReplyDelete
  46. In primul rand felicitari pentru blog, sunt o admiratoare infocata de multa vreme!Am facut rulada asta ieri,suuuper reteta foarte usor de facut si de mare efect!

    ReplyDelete
  47. Excelenta omleta! Deja e in caietul meu cu retete.
    Felicitari Maya!

    ReplyDelete
  48. VIO,merci de vizita.Ma bucur ca ti-a placut rulada :)

    ReplyDelete
  49. Felicitari! Arata minunat! Sunt sigura ca si gustul este super!

    ReplyDelete
  50. Oana, este delicioasa omleta asta! Chiar o s-o fac mîine.

    ReplyDelete