April 15, 2010

Pateu din ficatei de pui

Hähnchen-Leberwurst/Streichwurst

  • 700 g ficat de pui___________________700 g Hähnchenleber
  • 3 cepe mari,tocata grob______________3 große Zwiebeln,grob gehackt
  • 100 ml vin alb______________________100 ml Weißwein
  • 250 ml apa________________________250 ml Wasser
  • 1 legatura mica patrunjel,tocat________1 kl. Bund Petersilie,gehackt
  • 3-4 linguri ulei de masline____________3-4 EL Olivenöl
  • 2-3 cuisoare_______________________2-3 Nelken
  • 50 g unt___________________________50 g Butter
  • sare______________________________Salz
  • piper_____________________________Pfeffer


Se încinge uleiul într-o tigaie si se prajeste ceapa.

Das Öl in einer Pfanne erhitzen und die Zwiebeln darin anbraten.






Se adauga ficateii se prajesc scurt apoi se sting cu vin.
Dupa ce se evapora alcoolul se toarna o cana de apa si se adauga patrunjelul.
Se condimenteaza cu sare,piper si cuisoare si se lasa la fiert pîna se evapora apa.


Leber hinzufügen kurz anbraten und mit Weißwein ablöschen.
Nach dem Verdampfen des Alkohols,eine Tasse Wasser und die Petersilie hinzufügen.
Mit Salz,Pfeffer und Nelken würzen und kochen lassen, bis das Wasser verdampft ist.




Se lasa la racit.

Abkühlen lassen.








Se macina marunt în robotul de bucatarie,se potriveste de sare si piper.
Se adauga untul apoi si se macina din nou,pîna se obtine o pasta fina.


Mit der Küchenmaschine zerkleinern, mit Salz und Pfeffer abschmecken.
Butter hinzufügen und wieder zerkleinern bis eine feine Paste  entsteht.










10 comments:

  1. Arta si precizie!
    O frumusete, ce sa mai!

    ReplyDelete
  2. Arata..ca de obicei..super si imbietor ;)Multumim de retetaaaaa

    ReplyDelete
  3. Antzule,eu am facut portie dubla,ca am avut nevoie si pentru oua umplute,si noua ne place si asa pe pîine pateul asta,iar o dozica mica am pus-o la congelat.

    ReplyDelete
  4. ce bine arata. Foarte buna reteta.
    Felicitari.

    ReplyDelete
  5. mai fac si eu pate de caa,dar niciodata nu am nabusit fictul in vin.Eu l-a fiert.cred ca e o bunatate!am sa incerc reteta ta.

    ReplyDelete
  6. Pansy,merci.Mie-mi plac ficateii stinsi cu vin.Te mai taie vinul din "dulceata" :)

    ReplyDelete