July 19, 2007

CORDON BLEU



Am facut un experiment,acu cîteva zile

Cordon bleu(congelat)
Deci am facut cordon bleu si l-am congelat,vroiam sa vad cum se comporta dupa decongelare.
Bun de stiut ca se comporta super.

4 felii snitel de porc
1 ou batut
4 feliute/bucatele de cascaval
4 bucatele/feliute de prosciutto cotto
ceva faina
faina speciala de pane
sare ,piper

Am batut feliile de carne.
Le-am umplut,adica am pus pe o parte a feliei o bucatica de cascaval si prosciutto cotto.
Am lipit(am închis felia de carne ,ca pe o carte),am apasat bine.
Apoi le-am dat prin faina,am apasat iar/am presat(cu palma).Am dat prin ou batut si condimentat cu sare si piper.
Apoi le-am dat prin faina de pane,am apasat iar .Le-am pus la congelator.
Dupa cîteva zilele-am pus la dezghetat direct pe vasul pensulat cu ulei de floarea soarelui.
Cînd au fost dezghetate,am dat drumul la cuptor la 180°C si am lasat vreo 20-25 minute.Cred ca erau deja gata,dar pentru siguranta am marit temperatura la 250°C si le-am mai lasat 5 minute.În tot timpul de copt,le-am întors de vreo 3 ori de pe o parte pe cealalta.Au iesit super .

Coapte

Am servit numai cu salata de rosii,castraveciori de gradina,ceapa violeta,ardei,sare,ulei,si otet balsamic.

No comments:

Post a Comment