October 16, 2007

FRIPTURA DE VITEL CU LEGUME LA MO




Recipe inspired by n_puiu

pulpa de vitel
2 cepe
1 usturoi(echivalent cu vreo 4 catei mari)
2 crengute de rozmarin
1 ramurica se salvie
ulei
apa
zeama de la o lamîie
sare ,piper,granulat de usturoi

Garnitura

5 cartofi
3 morcovi mici
patrunjel tocat
-de la congeltor:
1 zucchini
4-5 buchetele broccoli
cîteva pastai de mazare
o mîna de rosioare mici(cocktail)



Am dat bucata de carne cu sare,piper,granulat de usturoi.Am pus-o în oala(antiaderenta,de fonta) cu ulei,zeama de lamîie si apa.Am acoperit oala cu hîrtie de copt,apoi cu capacul.Am facut-o la foc minim(2 din 9),timp de 2h 30 minute.


Cînd am ridicact capcul..un mros atît de placut..superb!!



Înainte de a fi friptura gata,am curatat cîtiva cartofi si morcovi.Am tocat patrunjel deasupra.
Am condimentat cu sare de mare,piper si granulat de usturoi.


Am pus ceva sosulet de la friptura,o canita(espresso) de apa si am dat la Mo pentru 10 minute.


Pentru ca nu era gata,si mi-am amintit ca mai am la congelator o mîna de legume amestecate(resturi)le-am arungat si pe alea,si am mai dat 5 minute.


No comments:

Post a Comment