March 16, 2007

LANGOSI

_______________________________________________Recipe by Levkic Ana
 
Reteta putin modificata. Am scos uleiul din ingredientele aluatului. Îsi iau langosii destul ulei la prajit.
  • 500-600 g faina
  • 1 pachetel de drojdie uscata
  • 1 lingurita zahar
  • 1 lingurita de sare
  • Am folosit cam 300 ml apa calduta. 


Se face aluatul. Într-un castron punem faina, în care facem o adîncitura. Frecam drojdia cu ceva apa calduta si lingurita de zahar. O turnam în adîncitura facuta în faina. Lasam la crescut vreo 10-15 minute, dupa care adaugam sarea si cîte putina apa si începem a framînta. Se lasa la crescut vreo 20 minute, la loc caldut. Dupa ce a crescut, luam cîte o mingiuta de aluat din castron (ne ungem mîinile cu ulei) si le punem pe un platou sau folie unsa cu ulei, pentru a nu se lipi. Chiar înainte de a le praji în uleiul încins, le dam forma langosilor... adica tragem de aluat într-o forma neregulata :D


Se pot umple... ca aici unul cu mozzarella si busuioc.


Împachetat.

La prajit. Atentie! Langosii, nu-i întoarcem de enshpe ori, ci îi lasam pe o parte, pîna sînt prajiti, apoi îi întoarcem si procedam la fel.

Cum îi scoatem din tigaie, îi punem pe un platou pe care am întins hîrtie de bucatarie, pentru a trage surplusul de ulei. Saram sau radem cascaval pe ei, sau facem un usturoi... fiecare cum doreste.


Buni rau!

Cel cu mozzarella.
Sectiunea celui cu mozzarella.
Mmmmm...

2 comments:

  1. uite acum fac. Aluatul e la crescut ca tinusem minte compozitia dar nu mai stiam secretele de dupa. O sa le umplu cu gem de caise.
    Nu am foto dar revin sa spun cat de minunate sunt. Numai la gandul ca....
    Acum ma duc sa vad cum faci muraturi cu ....paine.....Revin.

    ReplyDelete
  2. Am avut un borcanoi de 8 l cu castraveciori..dar dus este! Îmi plac muraturile cu pîine.Se fac repede,dar doar cînd e soare si cald afara :)

    ReplyDelete