April 16, 2008

Schupfnudeln cu ceapa prajita



Ieri îmi veni asa o pofta de gomboti,putisoare,boate,chiftelute de cartofi
..deci fiecare le zice altfel.

Si fiecare le da alte forme,iar altii le umplu cu fructe..prune,caise..
Nemtii le zic Schupfnudeln...italienii Gnocchi.
(e vorba de un aluat din cartofi,putina faina ou si sare)


De ce pomenesc de ei?
E ceva ce mîncam cu placere în copilaria mea cea de toate zilele :D
Secretul..le-am mîncat cu ceapa prajita si zahar presarat deasupra :D ,iar ai mei au zis: brrrrrrrrrr!

Acu serios,chiar nu a mai mîncat nimeni combinatia asta ..niciodata?? :O

Trebuie sa încercati!! Neaparat!!

10 comments:

  1. Eu am mancat cu sos de smantana+spanac si cu dulceata de macese pe langa.Asa imi plac si spätzle-le,iar Günther se uita la mine crucis :D

    ReplyDelete
  2. Mammaaaamiaaa,pai acu m-ai dat pe spate..pai eu cu zaharelu' meu sînt o nika toata!! :D

    Fiica mea a mîncat azi cartofi prajiti cu ciocolata..si cu ceva timp înainte pîine cu marmelada de capsuni si castraveti acri deasupra..si ei sa bîrrrîie la zaharul meu de pe putisoarele astea!! :D

    ReplyDelete
  3. cred ca astea-s combinatii pe care le fac in general femeile. probabil pentru ca au mai multa fantezie decat barbatii.au as incerca si una si alta cu conditia ca (de exemplu) ceapa sa nu fie prajita ca ma omoara ci sa fie calita, cu putina apa si tinuta sub capac la foc mic pana se inmoaie si dvine dulce.asa ...da:-)

    ReplyDelete
  4. ei,tu deja o vrei la modul mai sanatos :P

    Fantezie ,sau nu..bun este! :-)

    ReplyDelete
  5. In Bucovina si in Ardeal cred, exista combinatia asta, deh, influente din imperiu. Mama soacra face niste coltunasi, le mai zice chiroshte sau piroshte, umplute cu branza sau visine sau altele si deasupra lor pune combinatia de care povestesti, celor care-s din alte zone nu prea le place si stramba din nas. Asa si fripturile merg cu sosuri dulci de fructe, nu?...si-s delicioase.

    ReplyDelete
  6. Mamaaa! Putzisoare le ziceam si eu, am mancat tot in copilarie desi acum nu sunt inca pe depilin adult:) Noi le mancam tot cu zahar dar fara ceapa prajita. Din nou felicitari Maya!

    ReplyDelete
  7. Hihi! Facem front comun in fata "brrrr"-ului :). Si mie imi plac tot felul de combinatii ciudate gen spanac cu salam de biscuiti.

    ReplyDelete
  8. madi,si eu stiu chiroshtele..mama buneee.Cu marmelada de prune :D

    ReplyDelete
  9. Butterfly,bune si asa..dar trebuie sa le probezi si cu ceapa!!! :D

    ReplyDelete
  10. Loreeeeeeeeeeeeeee! Hahahahha
    spanac cu salam de biscuiti????
    Asta e tare de tot!!!

    Merci :)

    ReplyDelete