June 25, 2007

FLEISCHWURST-SALAT

Asta e o salata des întîlnita la bavarezi... mai ales în sezonul canicular.
Denise o adora, si cum eu nu am avut chef de gateala, iaca salata mea:

  • 1 ceapa mare sau mai multe... dar cel putin una babana
  • 400 g parizer de curca(nu stiu cum sa-i zic altfel la asta)
  • ulei de floarea soarelui
  • aceto balsamico
  • sare, piper
Pentru început se taie ceapa dupa preferinta(inele, pestisori, cubulete).

Puneti otet balsamic dupa gust, sarati si piperati, amestecati bine si lasati la macerat.
(Unii baga toata ingredientele deodata, iar apoi le lasa la rece sa traga putin. 
Eu las prima data ceapa 10-15 minute la macerat în frigider, 
pentru ca parizerul sa nu traga tot gustul de ceapa(-totul e o ceapa... asa ).

Dupa macerarea scurta adaug uleiul, amestec din nou bine
si mai las la odihna(frigider) vreo 5 minute..

Dupa care adaug parizerul taiat felii(se poate taia fîsii, cubulete, semicercuri... )
se amesteca din nou si se serveste.

Revin din nou la metoda mea de amestecat ingredientele. Deci daca se amesteca toate ingredientele deodata, parizerul prinde un gust de ceapa puternic, si asa, toata salata e "cepoasa "rau... 
Daca ceapa maceraza putin în otet, scade din tarie si îi taie gustul cepos.
Asa servita, se simt toate aromele "în parte"




No comments:

Post a Comment