March 16, 2007

TIGARETE PICANTE-CU FOI BRICK

Foi de placinta/Foi Brick(cumparate-de alea facute din faina apa si sare+eventual putin ulei)
cartofi(vreo 5 nu prea mari)
costita/bacon(120 g)
ceapa(1 mare..sau cîteva marunte )
ardei gras(1 mic)
usturoi(2 catei)
marar patrunjel sare ,piper,chili..ce vreti voi
putin unt(20 g)
ulei de masline(1 lingura)
Se curata cartofii de coaja,se taie cubulete si se fierb în apa cu sare...tocati ceapa si usturoiul.Le puneti la prajit în ceva unt si 1 lingura ulei de masline
..dupa ce s-a prajit putin,adaugati ardeiul gras tocat.

..iar dupa un minutel,adaugati costita taiata marunt.Se lasa putin la rumenit.
apoi se aduga patrunjelul si mararul ,tocat .
cartofii fierti,se arunca peste ..
se amesteca bine,se mai lasa 1 minut la prajit..
Se piseaza putin.Sarati,piperati,condimentati cum doriti.

Apoi se pregatesc foile (asa aratau cele cumparate)
se pune umplutura ..daca doriti puteti pensula foile cu ulei..
..se ruleaza.. se ung tigaretele,si se dau la cuptor la 180°C-200°C ..se lasa,pîna va place cum arata

Bune cu salata cu dressing picant :D

2 comments:

  1. Maya, recunosc ca blogul tau arata bestial, imi place la nebunie ce culori ai ales, se potrivesc perfect. Ne-am oprit la reteta asta (eu si Cipi) si am s-o incerc cat de curand (poate asa se lasa si el de fumat, mai bine sa manance tigarile :)) ). Asteptam cu nerabdare sectiunea MACRO, sa vedem rezultatele zilelor petrecute cu lentilele in iarba stresand gazele :)).
    Te pup dulce!

    ReplyDelete
  2. Deci..ia degetele de pe tigara..spunea Miha care fumega pîna nu demult!De pe alea din care iese fum,de astea picante..cît mai multe :P
    Poop you all :)

    P.S.-
    cît despre culori,Laura..aici o sa le vezi des schimbate..cel putin în urmatoarele zile..nu ma pot hotarî nicicum.Am avut deja toate modelele..dar nu-mi plac doar astea unde am linkurile pe stînga..si nu-s prea multe variante..si-apoi cînd încep eu a colora..zici ca-s Kandinsky :D

    ReplyDelete