June 22, 2008

Pastravi cu zucchini si cartofi




  • 6 pastraviori
  • 1 zucchini marisor(30 cm)
  • 8 cartofi marime medie
  • 1 ceapa verde,mare
  • 2 catei de usturoi
  • 1 legatura patrunjel
  • 2-3 fire cimbru de cultura/thymian
  • 6 vîrfuri din ramurele de leustan
  • 1 limette/lime
  • sare marina,piper,ulei

  • 100 ml vin(fac.)(se poate înlocui cu supa,sau apa)




Atentie la ochii pastravilor! trebuie sa fie clari.Daca-s tulburi,eu nu i-as mai gati!



Prima data am pregatit "aroma" ,sa aibe timp sa traga.
Am pus cimbrul,patrunjelul,sarea,piperul,si am mojarit de zori :D



Cînd sînt pisate bine,adaugam si cozile verzi tocate, de la ceapa si mai amestecam putin.Se strivesc foarte repede.




Adaugam uleiul,amestecam.



În timp ce sosuletul îsi împreuneaza aromele,curatam si taiem legumele felii.



Pensulam tava cu ceva ulei si asezam pastravii condimentati bine.Eu i-am condimentat cu sare,piper,boia de ardei si usturoi deshidratat din rîsnita.În fiecare peste am pus un vîrf/ramurica de leustean.Cui nu-i place,poate pune cu încredere marar,sau patrunjel.



Asezam feliile de cartofi,zucchini si ceapa.
Feliile de Limette le punem peste peste.



Pensulam sosuletul verde deasupra,si dam la cuptorul încalzit în prealabil la 180°C.Dupa 10 minute ridicam temperatura la 200°C.Ultimele 8 - 10 minute am dat drumul sila ventilatie si am ridicat temperatura la 250° C





Am servit cald,cu zeama de lime.
Cui i se pare prea parfumata,poate stropi cu lamîie.





*****



4 comments:

  1. simpla si gustoasa , trebuie sa prind pastravul !!!! ...imi place poza ;)..

    ReplyDelete
  2. Noi avem pastravarie lînga noi.pestii se scalda în apa de rîu :D

    ReplyDelete