April 20, 2008

Spear ribs



Sper ribs,le-am facut dupa reteta -Apascaritei Maria

Am fiert coastele jumatate de ora,apoi le-am lasat la racit în zeama,vreo cîteva ore.Nu se scot di zeama,pîna nu se condimenteaza,si se coc.
Se face un sos din :


  • sos teriyaki
  • sos/pasta de chili(eu am pus sambal oelek)
  • sos BBQ
  • mustar


Se dau bucatile de coaste cu acest sos,apoi se baga la cuptor pentru aproximativ 40 minute la 180°C,spre sfîrsit 200°C.
Sînt foarte gustoase,dar nu prea sanatoase,cu amestecul ala de sosuri..dar na,mai trebuie si sa "pacatuim" :D
Am servit cu cartofi fierti pe jumatate,apoi copti cu ceva ulei.

Fiica-mea nu a vrut ribs,asa ca a primit un Camembert pane,cu cartofi si salata de castraveti cu ceapa violeta si marar :)



6 comments:

  1. Doamne, lesin in fata pozei, daramite daca as mai si manca, arata de nota 20 !!! Bravo Maya !!! Muah !

    ReplyDelete
  2. Nice job Maya!
    Astazi fac tortul de ciocolata cu capsuni. Am sa-ti spun cum a iesit.
    Spare ribs anytime baby! Cu salata de cartofi.... Niam!
    Daca vrei am sa-ti dau si reteta mea sa incerci. Killer.Si baietii de culoare din Detroit au zis ca e fantastica si mi-au cerut-o.

    ReplyDelete
  3. Dana,îmi pare rau ca nu pot lua legatura cu tine.Chiar m-ar fi interesat reteta! :(

    Oricum,merci de vizita,si scuze ca raspund asa tîrziu!

    ReplyDelete
  4. super!

    n.b. Spare ribs

    ReplyDelete
  5. He he he! Io aș păcătui în fiecare zi cu coastele astea! O fi de la fatul că mă trag din coasta lui Adam? =))

    ReplyDelete