April 2, 2010

Salata de ton cu ardei gras

Thunfischsalat mit Paprika

________________________________________recipe by Pisoi

  • 1 conserva ton____________________________1 Dose Thunfisch
  • 1 ardei gras rosu mic,tocat fin________________1 rote Paprika,fein gehackt
  • 1 ceapa,tocata fin__________________________1 Zwiebel,fein gehackt
  • 50 g unt moale____________________________50 g weiche Butter
  • 2 linguri brînza Philadelphia__________________2 EL Philadelphia Käse
  • 1 lamîie(zeama)___________________________Saft einer Zitrone
  • sare_____________________________________Salz
  • piper____________________________________Pfeffer


Se scurge tonul si se pune împreuna cu ardeiul si ceapa într-un castron.

Thunfisch gut abtropfen und zusammen mit Paprika und Zwiebel in eine Schüssel geben.



Se condimenteaza cu sare si piper,si se amesteca bine cu o furculita.

Mit Salz und Pfeffer würzen und sehr gut mit einer Gabel mischen.




Se freaca untul cu brînza si zeama de la o lamîie.

Butter,Käse und Saft einer Zitrone gut verrühren.


Se adauga la ton si se amesteca totul foarte bine.

Zum Thunfisch geben und alles gründlich mischen.



Se condimenteaza cu sare si piper daca mai e nevoie.

Wenn nötig noch einmal mit Salz und Pfeffer nachwürzen.




Multumesc,Pisoi!

Danke,Pisoi!

8 comments:

  1. Buna salata cu ton,eu pun ton si in salata verde,dar asa cum ai facut-o tu n-am mai mancat,am s-o incerc,pupici!!!

    ReplyDelete
  2. Gabriela,eu fac salata de ton în toate felurile.Reteta asta am încercat-o si eu pentru prima data.In originala se puneau 2 linguri de maioneza,nu cum am pus eu 2 linguri de crema de brînza/Philadelphia.Eu însa,nu ma împac cu maioneza deloc.

    Sarbatori frumoase! :)

    ReplyDelete
  3. Fie ca Sfanta Sarbatoare a Invierii sa-ti aduca
    cele 4 taine divine: incredere, lumina, iubire, speranta.
    Clipe de neuitat alaturi de cei dragi si multe realizari!

    ReplyDelete
  4. Mariete,multumesc!
    Sarbatori fericite! Te pup :)

    ReplyDelete
  5. Iti doresc tie si familiei tale Sarbatori Pascale Fericite si Frumoase. Sa va aduca iepurasul tot ce va doriti!

    ReplyDelete
  6. Imbietoare salata, mai ales ca eu iubesc pestele in orice fel si sub orice forma.

    Sarbatori frumoase si luminoase!

    ReplyDelete
  7. Roz bonbon,sarbatrori fercite si un iepuras coconas! :)

    ReplyDelete
  8. Arcadia,eu nu-s mare amatoare de peste,dar salatele de orice fel cu ton,sau somon gatit oricum :D ..nu refuz.

    Va pup si va doresc sarbatori frumoase! :)

    ReplyDelete